Autocenzura učitelja u nastavi likovne kulture (CROSBI ID 491685)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Cindrić, Anita ; Katić, Vesna
hrvatski
Autocenzura učitelja u nastavi likovne kulture
Današnji svijet suočen s brojnim izazovima suvremenog društva gura tradicionalno orijentiranu školu u korijenite promjene cijelog sustava u kome se na nastavu gleda kao na složen i vrlo dinamičan proces aktivnog sudjelovanja svih činilaca tog procesa. Međutim, tako korjenite promjene sustava neophodno je započeti osobnim promjenama samih učitelja, do kojih dolazi kontinuiranim susretima s novim informacijama koje uspoređuju s prijašnjim predodžbama o tome kakve bi stvari trebale biti. Kada učitelji odluče prihvatiti nove informacije, odlučuju i o novim oblicima svoga djelovanja. Na tom putu do promjene svoga djelovanja autorice uočavaju da nastavnike ometaju mnoge unutarnje kočnice, tzv. autocenzure. Zbog širine i iznimne važnosti navedenoga, autorice u svome radu posebnu pozornost usmjeravaju definiranju, najčešćim pojavnim oblicima autocenzure, te predlažu načine njihova otklanjanja u nastavi likovne kulture
Autocenzura; Nastava likovne kulture; Nastavni plan i program; Sloboda mišljenja; Evaluacija
nije evidentirano
engleski
Self-Censorship of Visual-Art Teachers
nije evidentirano
Self-Censorship; Visual - Art teaching; Curriculum; Freedom of thinking; Evaluation
nije evidentirano
Podaci o prilogu
125-129-x.
2002.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik učiteljske akademije u Zagrebu
Matijević, Milan
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Podaci o skupu
Dani učiteljske akademije u Zagrebu
poster
01.01.2002-01.01.2002
Zagreb, Hrvatska