Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Kritičko promišljanje nastave usmjerene na učenika na osnovnoškolskoj razini (CROSBI ID 728404)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Filipov, Mia Kritičko promišljanje nastave usmjerene na učenika na osnovnoškolskoj razini // Zbornik znanstvenih radova s Međunarodne znanstvene konferencije "Globalne i lokalne perspektive pedagogije" / Jukić, R. ; Bogatić, K. ; Gazibara, S. et al. (ur.). Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2016. str. 346-355

Podaci o odgovornosti

Filipov, Mia

hrvatski

Kritičko promišljanje nastave usmjerene na učenika na osnovnoškolskoj razini

U suvremenoj pedagogiji dogodio se svojevrstan kopernikanski obrat paradigmi – „stara“ je paradigma bila usmjerena na nastavnika i predavački karakter nastave, koja je od učenika zahtijevala reprodukciju činjenica prezentiranih na nastavi, dok „nova“ paradigma pomiče fokus s nastavnika na učenika i njegova iskustva učenja, pri čemu djeluje kao subjekt vlastitoga učenja. Sukladno tome, u ovome radu predstavljen je didaktički koncept nastave usmjerene na učenika s posebnim naglaskom na osnovnoškolsku razinu te su u kontekstu ove teme razmatrani pojmovi konstruktivizma nasuprot instruktivizmu te aktivno učenje kao jedan od temeljnih pristupa suvremenoj nastavi. U radu su također ukratko objašnjeni korijeni nastave usmjerene na učenika, iznesene su razlike između tradicionalne i suvremene škole, a poseban je naglasak rada na kritičkom pristupu pojmu nastave usmjerene na učenika na osnovnoškolskoj razini. Preciznije, rad želi upozoriti na mogućnosti i poteškoće ostvarivanja aktivne nastave, a radi bolje ilustracije iznijet će se pregled istraživanja na tu temu. Tema je važna za suvremeni odgoj i obrazovanje, a rad je napisan u svrhu boljeg razumijevanja problematike.

aktivno učenje ; konstruktivizam ; nastava usmjerena na učenika ; osnovno obrazovanje

nije evidentirano

engleski

Critical reflection on student-oriented teaching in primary education

nije evidentirano

active learning ; constructivism ; primary education ; student-oriented teaching

nije evidentirano

Podaci o prilogu

346-355.

2016.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik znanstvenih radova s Međunarodne znanstvene konferencije "Globalne i lokalne perspektive pedagogije"

Jukić, R. ; Bogatić, K. ; Gazibara, S. ; Pejaković, S. ; Simel, S. ; Varga, A. ; Campbell-Bar, V.

Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

978-953-314-091-9

Podaci o skupu

Međunarodna znanstvena konferencija "Globalne i lokalne perspektive pedagogije"

predavanje

27.10.2016-28.10.2016

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija