Usporedba stavova učitelja i roditelja učenika s teškoćama u razvoju (CROSBI ID 728300)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Dilica, Kristina ; Galeković, Martina ; Klopotan, Jelena
hrvatski
Usporedba stavova učitelja i roditelja učenika s teškoćama u razvoju
Djeca s teškoćama u razvoju zahtijevaju posebnu pažnju djelatnika u odgoju i obrazovanju. Potrebno je više podrške i veća potreba zaštite za ostvarivanje dječjih prava, između ostalih i prava na obrazovanje. Djeca s teškoćama razlikuju se od prosječnog djeteta u vidu tjelesnih, senzoričkih, komunikacijskih, jezično-govornih ili intelektualnih teškoća. Obrazovna politika stavlja naglasak na učenike s teškoćama te potiče ostvarivanje istih mogućnosti i provođenje inkluzije. Obrazovanje je temeljno pravo djeteta, a komponenta prilagodljivosti posebno se ističe kod učenika s teškoćama u razvoju. U ovom radu predstavit će se rezultati istraživanja provedenog među učiteljima i roditeljima djece s teškoćama u razvoju. Cilj rada je ispitati i usporediti stavove učitelja i roditelja o obrazovnom sustavu za učenike s teškoćama u razvoju. Rezultati istraživanja pokazuju nesigurnost učitelja i nezadovoljstvo roditelja, ali donose prijedloge za poboljšanje.
djeca s teškoćama u razvoju, djeca s posebnim potrebama, inkluzija
nije evidentirano
engleski
Comparison of the attitudes of teachers and parents of students with developmental disabilities
nije evidentirano
Inclusion, children with developmental disabilities, children with special needs
nije evidentirano
Podaci o prilogu
1-1.
2022.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
Konferencija Učiteljskog fakulteta: „DJEČJA PRAVA – MOĆ I(LI) ODGOVORNOST“
predavanje
26.11.2022-26.11.2022
Zagreb, Hrvatska