Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Strategija cjeloživotnog učenja u području odgoja i obrazovanja za okoliš &#8211 ; korak bliže djetetu (CROSBI ID 491663)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Uzelac, Vinka ; Pejčić, Aleksandra Strategija cjeloživotnog učenja u području odgoja i obrazovanja za okoliš &#8211 ; korak bliže djetetu // Cjeloživotnim učenjem korak bliže djetetu / Lepičnik Vodopivec, Jurka ; Uzelac, Vinka ; Arko Tomaić, Vlatka et al. (ur.). Rijeka: Grad Rijeka, 2002. str. 53-63

Podaci o odgovornosti

Uzelac, Vinka ; Pejčić, Aleksandra

hrvatski

Strategija cjeloživotnog učenja u području odgoja i obrazovanja za okoliš &#8211 ; korak bliže djetetu

U radu se polazi od toga da je cjeloživotno učenje za okoliš proces koji nije ostvariv samo u jednom životnom razdoblju, na jednom mjestu niti se ostvaruje ekskluzivno unutar pojedinog područja učenja. Proces se mora odvijati u školskim i neškolskim oblicima odgoja i obrazovanja, putem svih odgojno-obrazovnih područja, tijekom čitava života. Rečeno se ostvaruje u vidu općih preporuka, posebice onih koje se odnose na nova temeljna znanja i vještine, inovacije u učenju i podučavanju, vrijednosti obrazovanja, promišljanje uloge vodstva i savjetovanja u obrazovanju, umrežavanja obrazovanja, približavanje obrazovanja mjesto stanovanja, korištenje interneta i sl. Pojedine se faze i područja ekološka obrazovanja/učenja moraju ponovno osmisliti kako bi &#8211 ; predškolski djelatnici, među kojima i predškolski djelatnici, mogli u najvećoj mjeri pridonijeti održivom razvoju. Ključ održivoga razvoja &#8211 ; cjeloživotno učenje za okoliš &#8211 ; prijeko je potrebno za bolje svladavanje promijenjenih uvjeta ljudske egzistencije (Delores, J. 1998:110).

(okoliš; održivi razvoj; cjeloživotno učenje; ekološki odgoj i obrazovanje; odgoj i obrazovanje za okoliš; dijete; odgajatelji; predškolski djelatnici)

nije evidentirano

engleski

Strategy of Lifelong Learning in the Field of Environmental Education - Step Closer to Child

nije evidentirano

(environment; sustainable development; lifelong learning; ecological education; environmental education; child; pre-school teacher; pre-school educators)

nije evidentirano

Podaci o prilogu

53-63.

2002.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Cjeloživotnim učenjem korak bliže djetetu

Lepičnik Vodopivec, Jurka ; Uzelac, Vinka ; Arko Tomaić, Vlatka ; Vičić, Ksenija

Rijeka: Grad Rijeka

Podaci o skupu

Cjeloživotnim učenjem korak bliže djetetu

ostalo

24.10.2002-25.10.2002

Rijeka, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija