Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Pregled istraživanja o informacijskoj sigurnosti (CROSBI ID 74619)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Borovac, Tijana Pregled istraživanja o informacijskoj sigurnosti // Izazovi digitalnog svijeta / Velki, Tena ; Šolić, Krešimir (ur.). Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2019. str. 15-37

Podaci o odgovornosti

Borovac, Tijana

hrvatski

Pregled istraživanja o informacijskoj sigurnosti

Ubrzan protok informacija i sve veća dostupnost informacija kao posljedica digitalnog doba donijela je za sobom i pitanja o sigurnosti na internetu ; koliko smo svjesni važnosti sigurnog korištenja interneta, zaštite osobnih podataka te znamo li uopće kako se zaštiti u slučajevima zlouporabe podataka? U ovome poglavlju dan je pregled istraživanja u svijetu i Republici Hrvatskoj koji nastoji odgovoriti na neka pitanja o sigurnosti na internetu. Poseban je naglasak na istraživanjima i projektima koji su se bavili sigurnošću djece osnovnoškolske i srednjoškolske dobi ali i studenata i odraslih zaposlenih osoba. Na kraju rada dan je pregled organizacija i projekata koji se bave sigurnošću na internetu.

sigurnost na internetu ; zaštita privatnosti ; istraživanja ; djeca ; mladi

nije evidentirano

engleski

An overview of information security research

nije evidentirano

internet security, privacy, research, children, youth

nije evidentirano

Podaci o prilogu

15-37.

objavljeno

Podaci o knjizi

Izazovi digitalnog svijeta

Velki, Tena ; Šolić, Krešimir

Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

2019.

978-953-6965-88-5

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti, Interdisciplinarne tehničke znanosti, Obrazovne znanosti, Pedagogija