Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

RADNA BILJEŽNICA KAO PODRŠKA OSTVARIVANJU ODGOJNO- OBRAZOVNIH ISHODA (CROSBI ID 728000)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Begić, Valerija ; Korać, Petra RADNA BILJEŽNICA KAO PODRŠKA OSTVARIVANJU ODGOJNO- OBRAZOVNIH ISHODA // ZBORNIK SAŽETAKA. 2022. str. 125-126

Podaci o odgovornosti

Begić, Valerija ; Korać, Petra

hrvatski

RADNA BILJEŽNICA KAO PODRŠKA OSTVARIVANJU ODGOJNO- OBRAZOVNIH ISHODA

Cilj rada je ukazati na prednost korištenja radne bilježnice na nastavi Prirode i Biologije za ostvarivanje odgojno-obrazovnih ishoda. Analiza je provedena korištenjem bilježaka uz rad s učenicima i refleksije nastavnika te anketnog upitnika provedenog među učenicima osnovne škole koji imaju iskustvo korištenja radne bilježnice kao pomagala za rad na satu. Za analizu su izdvojeni zadaci kojima je moguće potaknuti učenike na samostalno istraživanje i refleksiju, za koje se pokazalo da su usklađeni s nastavnim procesom i vremenskim okvirom nastavnog sata. Rezultati su pokazali da radna bilježnica koncipirana za poticanje aktivnog učenja, koja uključuje različite vrste zadataka, ne samo one za uvježbavanje usvojenih nastavnih sadržaja, već i one koji razvijaju samostalnost, prirodoznanstvene vještine i kreativno mišljenje, značajno utječe na razvoj konceptualnog razumijevanja biologije. Takva radna bilježnica treba sadržavati zadatke za istraživanje, zadatke viših kognitivnih razina i zadatke različitih tipova i težine za usustavljivanje obrađenih nastavnih sadržaja. Kako bi radna bilježnica bila podrška ostvarivanju odgojno-obrazovnih ishoda nužno ju je koristiti kao radni materijal za učenje tijekom poučavanja, a ne kao sredstvo ponavljanja u vidu domaće zadaće.

učenje biologije, konceptualno razumijevanje, aktivno učenje, prirodoznanstvene vještine, kreativno mišljenje

nije evidentirano

engleski

WORKBOOK AS A SUPPORT FOR ACHIEVING LEARNING OUTCOMES

nije evidentirano

biology learning, conceptual understanding, active learning, science skills, creative thinking

nije evidentirano

Podaci o prilogu

125-126.

2022.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

ZBORNIK SAŽETAKA

Podaci o skupu

14. HRVATSKI BIOLOŠKI KONGRES

predavanje

01.01.2022-01.01.2022

Pula, Hrvatska

Povezanost rada

nije evidentirano