Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

(Ne)Pjevanje za vrijeme pandemije bolesti COVID-19 – mišljenja i emocionalni doživljaj učenika od 5. do 8. razreda osnovnih škola u RH (CROSBI ID 727972)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Jurkić Sviben, Tamara ; Jambrošić, Nikola Sebastian (Ne)Pjevanje za vrijeme pandemije bolesti COVID-19 – mišljenja i emocionalni doživljaj učenika od 5. do 8. razreda osnovnih škola u RH // Međunarodna znanstvena konferencija 12. dani osnovnih škola Krug od znanosti do učionice / International Scientific Conference 12th Days of Primary Schools A Circle from Science to the Classroom Knjižica znanstvenih sažetaka / Dobrota, Snježana ; Tomaš, Suzana ; Restović, Ivana et al. (ur.). Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2021. str. 35-36 doi: 10.38003/sv.70.2.11

Podaci o odgovornosti

Jurkić Sviben, Tamara ; Jambrošić, Nikola Sebastian

hrvatski

(Ne)Pjevanje za vrijeme pandemije bolesti COVID-19 – mišljenja i emocionalni doživljaj učenika od 5. do 8. razreda osnovnih škola u RH

Pjevanje je važan čimbenik u nastavi Glazbene kulture te uz obvezatne sadržaje aktivnost koja se najviše provodi. Brojna istraživanja ukazuju na povezanost bavljenja glazbom i dobrobiti pojedinca te glazbenih aktivnosti i pozitivnih emocija. Također, ukazuje se na poboljšanje psihofizičkoga stanja pojedinca te razvoj glazbenih vještina i izoštravanje umjetničkog senzibiliteta. Pod pretpostavkom da pjevanje i izvođenje glazbe obogaćuje učenikov osjećajni svijet te pruža potencijal za postizanje dobrobiti, ovaj rad na uzorku od 1600 učenika iz različitih dijelova Republike Hrvatske istražuje koliko se učenici od 5. do 8. razreda općenito bave pjevanjem, u kojoj mjeri pjevanje osnažuje njihovo samopouzdanje i zadovoljstvo samim sobom te u kojoj mjeri im obustava pjevačkih aktivnosti za vrijeme COVID pandemije mijenja stavove, mišljenja i osjećaje prema pjevačkim aktivnostima. Predviđamo da će učenici koji su aktivno sudjelovali u pjevačkim aktivnostima osjećati nedostatak i osobno nezadovoljstvo što su im aktivnosti onemogućene, te da će učenici koji su sudjelovali u aktivnostima putem nastave na daljinu također osjećati određeno nezadovoljstvo i nedostatak pjevanja uživo. Doprinos rada ogledat će se u rezultatima istraživanja kojim se ispituje mišljenje i emocionalni doživljaj učenika u Republici Hrvatskoj tijekom glazbene aktivnosti i tijekom njezine obustave. Rad također daje podlogu za daljnje istraživanje primjena različitih pristupa i metoda, repertoara i digitalnih tehnologija za dobrobit učenika.

emocionalni doživljaj, pandemija COVID-19, pjevanje, skupno muziciranje, učenici osnovne škole

nije evidentirano

engleski

(Non) singing during COVID pandemic - opinions and emotional experience of 5th-8th grade students of elementary schools in Croatia

nije evidentirano

emotional experience, pandemic COVID-19, singing, group music making, elementary school students

nije evidentirano

Podaci o prilogu

35-36.

2021.

objavljeno

10.38003/sv.70.2.11

Podaci o matičnoj publikaciji

Međunarodna znanstvena konferencija 12. dani osnovnih škola Krug od znanosti do učionice / International Scientific Conference 12th Days of Primary Schools A Circle from Science to the Classroom Knjižica znanstvenih sažetaka

Dobrota, Snježana ; Tomaš, Suzana ; Restović, Ivana ; Maleš, Lada ; Blažević, Ines ; Jakupčević, Eva ; Bulić, Mila

Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu

Podaci o skupu

Međunarodna znanstvena konferencija 12. Dani osnovnih škola "Krug od znanosti do učionice" = International Scientific Conference 12th Days of Primary Schools "A circle from science to the classroom"

predavanje

27.05.2021-28.05.2021

Split, Hrvatska; online

Povezanost rada

Glazbena umjetnost, Kroatologija

Poveznice