Rano učenje engleskog jezika iz perspektive roditelja djece vrtićke i mlađe školske dobi (CROSBI ID 316835)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Erk, Mirna ; Borovac, Tijana ; Brezetić, Sandra
hrvatski
Rano učenje engleskog jezika iz perspektive roditelja djece vrtićke i mlađe školske dobi
Čini se da roditelji (što) raniji početak učenja stranog jezika smatraju jamstvom njegova uspješnog ovladavanja. Stoga prikazujemo istraživanje u kojem smo anketiranjem roditelja (N=131) doznali njihov stav prema ranom učenju engleskog jezika u hrvatskoj sredini. U istraživački nacrt uvrstili smo sociodemografske čimbenike na čiju su važnost ukazala prethodna istraživanja, a posebno smo istražili stav roditelja čija su djeca učila engleski jezik neformalno, u vrtićkoj dobi, i roditelja čija su djeca s učenjem započela formalno, u školi. Doznali smo da su roditeljska vjerovanja o ranom učenju engleskog jezika izrazito pozitivna i ujednačena. Pronašli smo povezanost između procjene boljeg obiteljskog statusa i ranijeg početka djetetova učenja engleskog jezika, no nema razlika u stavu između roditelja čija su djeca počela učiti engleski jezik formalno i neformalno. Zaključujemo da su roditeljska vjerovanja o dobrobitima ranog učenja engleskog jezika oblikovana pod utjecajem društvenih i ekonomskih trendova te utječu na obrazovne jezične politike na globalnoj i lokalnoj razini.
formalno učenje engleskog jezika, neformalno učenje engleskog jezika, rano učenje engleskog jezika, socio-demografski čimbenici, stav roditelja
nije evidentirano
engleski
Early English Language Learning from the Perspective of Parents of Very Young and Young Learners
nije evidentirano
early English language learning, formal learning of EFL, non-formal learning of EFL, parental attitude, sociodemographic factors
nije evidentirano
Podaci o izdanju
20 (3)
2022.
603-615
objavljeno
1848-8676
10.31192/np.20.3.9
Povezanost rada
Filologija, Obrazovne znanosti, Pedagogija, Psihologija