Influencer marketing u turizmu (CROSBI ID 316824)
Prilog u časopisu | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Štimac, Helena ; Bilandžić, Karla
hrvatski
Influencer marketing u turizmu
Era influencer marketinga (ili utjecajnog marketinga) započinje prvenstveno razvojem društvenih mreža, odnosno evolucijom društvenih mreža u kojoj one postaju kanal komunikacije brendova. Influenceri kreiraju sadržaj koji je u skladu sa željama i potrebama njihove publike. Pratitelji se poistovjećuju s njima i najčešće obraćaju pozornost na ono što influenceri promoviraju te su skloni i sami poželjeti proizvod ili uslugu koju oglašavaju. Stoga je važno prilagoditi sadržaj koji se stvara u online okruženju kako bi se uravnotežila turistička ponuda i potražnja u određenoj turističkoj destinaciji. Općenito, kreativni sadržaj postao je ključan za stvaranje konkurentnosti u turističkoj industriji, a influencer marketing postao je strategija za isporuku informacija potrošaču tj. turista.
influencer, marketing, turizam
nije evidentirano
engleski
Influencer marketing in tourism
nije evidentirano
influencer, marketing, tourism
nije evidentirano