Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Influencer marketing u turizmu (CROSBI ID 316824)

Prilog u časopisu | stručni rad | domaća recenzija

Štimac, Helena ; Bilandžić, Karla Influencer marketing u turizmu // Suvremena trgovina (Zagreb), 47 (2022), 4; 50-52

Podaci o odgovornosti

Štimac, Helena ; Bilandžić, Karla

hrvatski

Influencer marketing u turizmu

Era influencer marketinga (ili utjecajnog marketinga) započinje prvenstveno razvojem društvenih mreža, odnosno evolucijom društvenih mreža u kojoj one postaju kanal komunikacije brendova. Influenceri kreiraju sadržaj koji je u skladu sa željama i potrebama njihove publike. Pratitelji se poistovjećuju s njima i najčešće obraćaju pozornost na ono što influenceri promoviraju te su skloni i sami poželjeti proizvod ili uslugu koju oglašavaju. Stoga je važno prilagoditi sadržaj koji se stvara u online okruženju kako bi se uravnotežila turistička ponuda i potražnja u određenoj turističkoj destinaciji. Općenito, kreativni sadržaj postao je ključan za stvaranje konkurentnosti u turističkoj industriji, a influencer marketing postao je strategija za isporuku informacija potrošaču tj. turista.

influencer, marketing, turizam

nije evidentirano

engleski

Influencer marketing in tourism

nije evidentirano

influencer, marketing, tourism

nije evidentirano

Podaci o izdanju

47 (4)

2022.

50-52

objavljeno

1330-0180

Povezanost rada

Ekonomija