Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Praćenje i ocjenjivanje školskog uspjeha u svjetlu teorije kurikuluma (CROSBI ID 28225)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Matijević, Milan Praćenje i ocjenjivanje školskog uspjeha u svjetlu teorije kurikuluma // Praćenje i ocjenjivanje školskog uspjeha / Vrgoč, Hrvoje (ur.). Zagreb: Hrvatski pedagoško-književni zbor, 2002. str. 18-38-x

Podaci o odgovornosti

Matijević, Milan

hrvatski

Praćenje i ocjenjivanje školskog uspjeha u svjetlu teorije kurikuluma

Autor prikazuje pregled iskustava na školskom ocjenjivanju u povijesti hrvatskoga školstva, zatim ocjenjivanja učenika u svijetu, s posebnim naglaskom na ocjenjivanje u obveznom školovanju te nove spoznaje teorije kurikuluma o organizaciji nastave i učenja u novom medijskom okruženju. U radu su ponuđena temeljna načela koja bi valjalo uvažavati u praćenju i ocjenjivanju učenika na početku 21. stoljeća koje obilježava novo medijsko okruženje učenika. Tu je i rasprava o novim ciljevima učenja među kojima autor posebnu pozornost posvećuje osposobljavanju za traženje i selekciju informacija te učenje samostalnog učenja.

školsko ocjenjivanje, osnovna škola, teorija kurikuluma

nije evidentirano

engleski

The school assessment in the light of the Theory of curriculum

nije evidentirano

school assessment, primary school, theory of curriculum

nije evidentirano

Podaci o prilogu

18-38-x.

objavljeno

Podaci o knjizi

Praćenje i ocjenjivanje školskog uspjeha

Vrgoč, Hrvoje

Zagreb: Hrvatski pedagoško-književni zbor

2002.

953-6134-44-6

Povezanost rada

Pedagogija