Praćenje i ocjenjivanje školskog uspjeha u svjetlu teorije kurikuluma (CROSBI ID 28225)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Matijević, Milan
hrvatski
Praćenje i ocjenjivanje školskog uspjeha u svjetlu teorije kurikuluma
Autor prikazuje pregled iskustava na školskom ocjenjivanju u povijesti hrvatskoga školstva, zatim ocjenjivanja učenika u svijetu, s posebnim naglaskom na ocjenjivanje u obveznom školovanju te nove spoznaje teorije kurikuluma o organizaciji nastave i učenja u novom medijskom okruženju. U radu su ponuđena temeljna načela koja bi valjalo uvažavati u praćenju i ocjenjivanju učenika na početku 21. stoljeća koje obilježava novo medijsko okruženje učenika. Tu je i rasprava o novim ciljevima učenja među kojima autor posebnu pozornost posvećuje osposobljavanju za traženje i selekciju informacija te učenje samostalnog učenja.
školsko ocjenjivanje, osnovna škola, teorija kurikuluma
nije evidentirano
engleski
The school assessment in the light of the Theory of curriculum
nije evidentirano
school assessment, primary school, theory of curriculum
nije evidentirano
Podaci o prilogu
18-38-x.
objavljeno
Podaci o knjizi
Praćenje i ocjenjivanje školskog uspjeha
Vrgoč, Hrvoje
Zagreb: Hrvatski pedagoško-književni zbor
2002.
953-6134-44-6