Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 123276

Praćenje i ocjenjivanje školskog uspjeha u svjetlu teorije kurikuluma


Matijević, Milan
Praćenje i ocjenjivanje školskog uspjeha u svjetlu teorije kurikuluma // Praćenje i ocjenjivanje školskog uspjeha / Vrgoč, Hrvoje (ur.).
Zagreb: Hrvatski pedagoško-književni zbor, 2002. str. 18-38


Naslov
Praćenje i ocjenjivanje školskog uspjeha u svjetlu teorije kurikuluma
(The school assessment in the light of the Theory of curriculum)

Autori
Matijević, Milan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, pregledni

Knjiga
Praćenje i ocjenjivanje školskog uspjeha

Urednik/ci
Vrgoč, Hrvoje

Izdavač
Hrvatski pedagoško-književni zbor

Grad
Zagreb

Godina
2002

Raspon stranica
18-38

ISBN
953-6134-44-6

Ključne riječi
Školsko ocjenjivanje, osnovna škola, teorija kurikuluma
(School assessment, primary school, theory of curriculum)

Sažetak
Autor prikazuje pregled iskustava na školskom ocjenjivanju u povijesti hrvatskoga školstva, zatim ocjenjivanja učenika u svijetu, s posebnim naglaskom na ocjenjivanje u obveznom školovanju te nove spoznaje teorije kurikuluma o organizaciji nastave i učenja u novom medijskom okruženju. U radu su ponuđena temeljna načela koja bi valjalo uvažavati u praćenju i ocjenjivanju učenika na početku 21. stoljeća koje obilježava novo medijsko okruženje učenika. Tu je i rasprava o novim ciljevima učenja među kojima autor posebnu pozornost posvećuje osposobljavanju za traženje i selekciju informacija te učenje samostalnog učenja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
0131001

Ustanove
Učiteljski fakultet, Zagreb

Autor s matičnim brojem:
Milan Matijević, (99513)