Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Društvene mreže kao novi komunikacijski i marketinški alat (CROSBI ID 727760)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Klječanin Franić, Željana ; Korpes, Kim ; Butković, Ivan Društvene mreže kao novi komunikacijski i marketinški alat // Zbornik radova znanstveno-stručnog skupa s međunarodnim sudjelovanjem Veterinarski dani 2022. / Severin, Krešimir (ur.). Poreč: Hrvatska veterinarska komora ; Veterinarski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Hrvatski veterinarski institut, 2022. str. 30-30

Podaci o odgovornosti

Klječanin Franić, Željana ; Korpes, Kim ; Butković, Ivan

hrvatski

Društvene mreže kao novi komunikacijski i marketinški alat

Društvene su se mreže na internetu pojavile prije gotovo tri desetljeća i u međuvremenu su postale platforma koja omogućuje ne samo društvenu interakciju i razne oblike komunikacije nego i razmjenu različitih sadržaja i usluga. Prisutne su i u akademskoj zajednici, naime visokoškolske ustanove nastoje iskoristiti velik potencijal društvenih mreža, prije svega kao novog komunikacijskog kanala sa zainteresiranom javnošću, kao sredstvo za upravljanje reputacijom te kao marketinški alat usmjeren k ciljanim skupinama. Na društvenim je mrežama već nekoliko godina prisutan i Veterinarski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, i to na Facebooku, Instagramu i Youtubeu. Kao masovni kanal namijenjen različitim dobnim skupinama Facebook je idealna platforma za komunikaciju sa studentima i nastavnicima te širom javnošću, za dijeljenje informacija važnih za studente te za promociju znanstvenoistraživačkih aktivnosti i stručnih djelatnosti Fakulteta. Youtube, kao kanal namijenjen dijeljenju multimedijskih sadržaja, pogodan je za predstavljanje raznih edukativnih sadržaja iz veterinarske medicine. Instagram je namijenjen kratkim i dinamičnim sadržajima i služi za promociju ustanove. S aktivnošću na društvenim mrežama pojavljuju se međutim i određena pitanja: tko će biti zadužen za praćenje i objavu sadržaja te njihovu prilagodbu s obzirom na to da različite društvene mreže zahtijevaju različito oblikovan sadržaj, kako će se komunicirati – formalnije ili ležernije, koji će se sadržaji objavljivati, kojom dinamikom i kada itd. Ova pitanja upućuju na to da novi komunikacijski kanal zahtijeva i pomno planiranje i izradu strategije kako bi visokoškolska ustanova iskoristila mogućnosti koje društvene mreže nude za promociju svojih aktivnosti. S obzirom na vrlo širok raspon djelatnosti Veterinarskoga fakulteta s kojima šira javnost često nije upoznata te brojne aktivnosti njegovih studenata i djelatnika, prisutnost na društvenim mrežama omogućuje veću vidljivost i prepoznatljivost u društvenoj zajednici, može biti način privlačenja studenata, omogućuje promidžbu znanstvenoistraživačkih i stručnih aktivnosti te je izvrstan komunikacijski kanal i unutar ustanove i sa zainteresiranim pojedincima i skupinama izvan ustanove.

eterinarski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, društvene mreže, komunikacija, promidžba

nije evidentirano

engleski

Social networks as a new communication and marketing tool

nije evidentirano

Faculty of Veterinary Medicine University of Zagreb, social networks, communication, promotion

nije evidentirano

Podaci o prilogu

30-30.

2022.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik radova znanstveno-stručnog skupa s međunarodnim sudjelovanjem Veterinarski dani 2022.

Severin, Krešimir

Poreč: Hrvatska veterinarska komora ; Veterinarski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Hrvatski veterinarski institut

1334-8175

Podaci o skupu

Veterinarski dani 2022.

predavanje

20.10.2022-23.10.2022

Poreč, Hrvatska

Povezanost rada

Veterinarska medicina