Poštuje li obrazovni sustav prava djece s teškoćama? (CROSBI ID 316733)
Prilog u časopisu | kratko priopćenje | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Dilica, Kristina ; Galeković, Martina
hrvatski
Poštuje li obrazovni sustav prava djece s teškoćama?
brazovni sustav Republike Hrvatske, posebno nakon provedene kurikularne reforme poznatije pod nazivom »Škola za život«, stavlja naglasak na učenike s teškoćama u razvoju te potiče inkluziju, prilagodbu i individualizaciju nastavnih planova, programa pa i samih materijala koji se koriste na nastavi. Pitanje koje postavljamo u ovom izlaganju jest poštuje li se ono što je napisano na papiru i u praksi ili ne. Koliko su se učitelji prilagodili učenicima i jesu li time dječja prava, posebno pravo na obrazovanje, koje je jedno od temeljnih dječjih prava, ostvarena te koji su mogući prijedlozi za poboljšanje nastave i odnosa prema učenicima s teškoćama.
dječja prava, djeca s teškoćama, obrazovni sustav, osnovna škola, etik
nije evidentirano
engleski
The right to education for persons with disabilities
nije evidentirano
education, children's rights
nije evidentirano