Turizam kao totalna društvena pojava u Hvaru (CROSBI ID 792557)
Druge vrste radova | popularni rad
Podaci o odgovornosti
Čapo, Jasna
hrvatski
Turizam kao totalna društvena pojava u Hvaru
Prije stotinjak godina francuski sociolog i antropolog Marcel Mauss uveo je pojam totalne društvene pojave. Pojmom se označava povezanost različitih aspekata društva—gospodarstva, pravnih, društvenih, moralnih, religijskih i estetskih dimenzija života—i njihovo uzajamno oblikovanje. Zbog njezina utjecaja na sve aspekte života Hvarana, turistička djelatnost u Hvaru, može se analizirati kao totalna društvena pojava. Turizam je nesumnjivo glavna gospodarska grana u gradu i prožima sveukupni život grada i njegovih stanovnika—djeluje trenutno, kratkoročno, na svakodnevni život u turističkim mjesecima ; djeluje i na život izvan sezone i dugoročnije jer mijenja i demografska i urbano-arhitektonska obilježja grada, ekonomsko-društvene odnose, ostavlja trag na okolinu, utječe na promjenu datuma religijskih proslava… Odnedavno je turizam postao i tema umjetničkih radova. Nema, dakle, područja života na koje se turizam u Hvaru ne odražava.
turizam, Hvar
nije evidentirano
engleski
Tourism as a total social fact in Hvar
nije evidentirano
Tourism, Hvar
nije evidentirano
Podaci o izdanju
2022.
nije evidentirano
objavljeno