UNAPREĐENJE ORGANIZACIJE POVRATA KOD MALOPRODAJE NAMJEŠTAJA (CROSBI ID 454721)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Kladar, Iva
Bajor, Ivona
hrvatski
UNAPREĐENJE ORGANIZACIJE POVRATA KOD MALOPRODAJE NAMJEŠTAJA
Povratna logistika predstavlja obrnuti tok kretanja robe. Glavni zadaci u sustavu povrata su sakupljanje, provjera, selekcija, sortiranje te recikliranje ili odlaganje proizvoda u povratu. Prikupljanje proizvoda odvija se na prodajnim mjestima gdje je kupac kupio proizvod, a nakon što prođe kroz sve potrebne aktivnosti, može se redistribuirati s ciljem postizanja njegove najveće moguće vrijednosti. Nekorišten proizvod vraća se u prodaju, korišteni se usmjeravaju u outlet trgovine, na sekundarna tržišta te u druge kanale. Maloprodaja danas ima određene glavne funkcije, a to su osiguravanje asortimana proizvoda i usluga, razlaganje velikih količina proizvoda u manje prema potrebama kupca, držanje zaliha te pružanja usluga za lakšu kupnju i korištenje proizvoda. Povratni sustav uključuje dva osnovna koncepta strukture povrata, centralizirani i decentralizirani sustav. Razlozi povrata proizvoda postaju sve opširniji, a svaka tvrtka određuje svoja pravila. Prikazana je analiza sustava povrata maloprodajne tvrtke namještaja, a na temelju istraživanja predložena su moguća unapređenja istog.
sustav povrata ; maloprodaja ; razlozi povrata ; vraćeni proizvodi
nije evidentirano
engleski
IMPROVING THE RETURN ORGANIZATION IN FURNITURE RETAIL
nije evidentirano
return system ; retail ; reasons for refund ; returned products.
nije evidentirano
Podaci o izdanju
65
22.09.2021.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet prometnih znanosti
Zagreb