Igrifikacija u mobilnim aplikacijama za učenje japanskog jezika (CROSBI ID 454678)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Barić, Mateja
Kristina Kocijan
hrvatski
Igrifikacija u mobilnim aplikacijama za učenje japanskog jezika
Zbog sve većih potreba za olakšanom međusobnom komunikacijom, u porastu je potreba za brzi razvoj jezičnih tehnologija koje omogućuju lakše učenje stranih jezika. Jedan od primjera su mobilne aplikacije koje služe kao praktična dopuna učenju stranog jezika. Mobilne aplikacije daju mogućnost učenja jednog ili više stranih jezika, a one s elementom igrifikacije učenje čine i zabavnim. U ovome radu dan je pregled razvoja tehnologija za učenje jezika te je opisano kako su se one koristile do danas. Objašnjeno je i što je igrifikacija, a trenutačna situacija, s njezinim prednostima i nedostacima, opisana je na primjeru učenja japanskog jezika i mobilnih aplikacija Memrise, Mondly, Write Japanese, Duolingo, FunEasyLearn i Anki. U zaključku je obrazloženo zašto je ovakav tip alata dobar kao dopuna klasičnom učenju i zbog čega je potrebno investirati resurse za njihovo daljnje unaprjeđenje.
igrifikacija ; japanski jezik ; jezične tehnologije ; mobilne aplikacije ; učenje stranog jezika
nije evidentirano
engleski
Gamification in mobile applications for learning Japanese
nije evidentirano
gamification ; Japanese language ; language technologies ; mobile applications ; foreign language learning
nije evidentirano
Podaci o izdanju
52
30.06.2021.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb