REDIZAJN VIZUALNOG IDENTITETA S NAGLASKOM NA ODABIR TIPOGRAFIJE I PAPIRA (CROSBI ID 454631)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Mendeš, Marija Magdalena
Rudolf, Maja
hrvatski
REDIZAJN VIZUALNOG IDENTITETA S NAGLASKOM NA ODABIR TIPOGRAFIJE I PAPIRA
U ovom završnom radu analiziraju se slova otisnuta na papirima s 30 % alternativnih vlakanaca pšenice, ječma i tritikalea. Nakon analize će se izabrati najpogodniji papir za podlogu i tipografija koji će se koristiti u redizajnu vizualnog identiteta proizvođača prirodne kozmetike. Projektni zadatak će prikazati proces redizajna logotipa i njegovu prilagodljivost na ambalaži. Cilj rada je redizajn logotipa za kozmetičke proizvode s naglaskom na podlogu, odabir tipografije i proces redizajna. Zaključak je kako pravilan odabir tipografije u redizajnu vizualnog identiteta prirodnog proizvođača, ima važnu ulogu jer utječe na čitljivost slova otisnutih na recikliranim podlogama.
alternativna vlakanca, papiri, tipografija, vizualni identitet, prirodna kozmetika
nije evidentirano
engleski
REDIZAJN VIZUALNOG IDENTITETA S NAGLASKOM NA ODABIR TIPOGRAFIJE I PAPIRA
nije evidentirano
alternativna vlakanca, papiri, tipografija, vizualni identitet, prirodna kozmetika
nije evidentirano
Podaci o izdanju
39
20.09.2022.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište u Zagrebu
Zagreb