Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

3D vizualizacija zvuka u stvarnom vremenu bazirana na frekvencijskom spektru zvučnog signala (CROSBI ID 454606)

Ocjenski rad | diplomski rad

Lovrić, Leon 3D vizualizacija zvuka u stvarnom vremenu bazirana na frekvencijskom spektru zvučnog signala / Skala, Tibor (mentor); Cviljušac, Vladimir (neposredni voditelj). Zagreb, Sveučilište u Zagrebu, . 2022

Podaci o odgovornosti

Lovrić, Leon

Skala, Tibor

Cviljušac, Vladimir

hrvatski

3D vizualizacija zvuka u stvarnom vremenu bazirana na frekvencijskom spektru zvučnog signala

Lakša interpretacija glazbe potaknula je ljude da pronađu način kako da ju doživljavaju korištenjem svog dominantnog osjetila – vida. Tako se kroz povijest mogu vidjeti različiti pokušaji vizualizacije glazbe. Kada se govori o vizualizaciji u estetske svrhe, audio vizualizacija je danas najzastupljenija na glazbenim događajima uživo. Ona na takvim manifestacijama služi kako bi publika, uz auditivne, doživjela i vizualne podražaje, kako bi se na nju ostavio dugotrajan dojam. Prikaz glazbene vizualizacije u stvarnom vremenu omogućava veću spontanost izvođača, kao i smanjenje troškova izrade. Izrada vizualizacija u stvarnom vremenu, nekada je zahtijevala programersko znanje, no razvojem game enginea, potreba za programerskim sposobnostima u te svrhe znatno se smanjila. Svrha ovog rada izrada je 3D scene u sklopu aplikacije koja će se u stvarnom vremenu mijenjati s obzirom na frekvencijski spektar ulaza. Scena tematski i animacijom mora odgovarati glazbi za koju je namijenjena. Nakon njezine izrade, testirano je vrijeme kašnjenja aplikacije kako bi se utvrdila njezina sposobnost vizualizacije u stvarnom vremenu.

audio vizualizacija, prikaz u stvarnom vremenu, 3D animacija, frekvencijski spektar, game engine

nije evidentirano

engleski

3D sound visualization in real time based on the frequency spectrum of the sound signal

nije evidentirano

audio visualisation, real time display, 3D animation, frequency specrum, game engine

nije evidentirano

Podaci o izdanju

63

27.09.2022.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Sveučilište u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Grafička tehnologija