Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Važnost primjene dizajna korisničkog sučelja u digitalnim interaktivnim medijima (CROSBI ID 454601)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Zadelj, Brigita Važnost primjene dizajna korisničkog sučelja u digitalnim interaktivnim medijima / Skala, Tibor (mentor); Maričević, Marko (neposredni voditelj). Zagreb, Sveučilište u Zagrebu, . 2022

Podaci o odgovornosti

Zadelj, Brigita

Skala, Tibor

Maričević, Marko

hrvatski

Važnost primjene dizajna korisničkog sučelja u digitalnim interaktivnim medijima

Dizajn korisničkog sučelja temelji se na komunikaciji s korisnikom. Tijekom dizajniranja sučelja potrebno je pratiti određene faze procesa koje vode uspješnom dizajnu. Taj proces obuhvaća ponajprije analizu podataka što podrazumijeva ankete i /ili razgovore s fokus grupom, kreiranje „persona“, korisničko putovanje, izrada mape osjećaja, digitalnog okvira, prototip i na samom kraju testiranje proizvoda. Služeći se tim načelima osmišljena je tema ovog završnog rada u kojemu je kroz praktični dio kreirano sučelje aplikacije za pomoć pri odabiru rođendanskog poklona. Aplikacija i web stranica radile bi na principu servera koji na temelju korisnikovih filtera, šalje korisnika na ostale stranice koje bi mu bile u skladu s odabranim filterima. Ciljana skupina za navedenu aplikaciju su korisnici srednje platežne moći koji žive užurbanim životom. Provedena je početna anketa kojom se nastojalo utvrditi postoji li trenutno na tržištu konkurencija, koliko vremena bi korisnici odvojili na korištenje potencijalne aplikacije, koji su bitni čimbenici koji utječu na njihov odabir, te potencijalni nedostatci aplikacije. Kako bi se dizajn aplikacije što bolje aplicirao kreirana je persona za potencijalnu aplikaciju i njezino potencijalno korisničko putovanje. Na temelju toga krenulo se s dizajnom aplikacije, počevši od niske razine složenosti dizajna do visoke razine složenosti dizajna. Nakon razrađenog i dovršenog dizajna bilo je potrebno sučelje učiniti interaktivnim i krenuti s prototipiranjem. Proces prototipiranja odrađen je u programu Figma. Prototip sučelja aplikacije testiran je na 10 korisnika koji su na kraju testiranja prototipa bili ispitani o funkcionalnosti potencijalne aplikacije, o razumijevanju, o dizajnu, svrsi i namjeni aplikacije, te potencijalnim problemima.

Korisničko iskustvo, korisničko sučelje, design thinking, persone, user journey map, moodboard, wireframe, prototipiranje, testiranje, figma

nije evidentirano

engleski

The importance of applying user interface design in digital interactive media

nije evidentirano

User experience, user interface, design thinking, persona, user journey map, moodboard, wireframe, prototyping, testing, figma

nije evidentirano

Podaci o izdanju

39

23.09.2022.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Sveučilište u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Povezane osobe



Grafička tehnologija