Kontinuiteti i diskontinuiteti na vizualno- umjetničkoj sceni u Hrvatskoj tijekom 1990-ih i 2000-ih: uloga Sorosevih organizacija (CROSBI ID 727247)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Sekelj, Sanja ; Tonković, Željka
hrvatski
Kontinuiteti i diskontinuiteti na vizualno- umjetničkoj sceni u Hrvatskoj tijekom 1990-ih i 2000-ih: uloga Sorosevih organizacija
Fokusirajući se na razdoblje od 1994. do 2006., ovo istraživanje o Sorosevoj zakladi i njezinim spin- offovima primjenjuje mješovite metode u svrhu izučavanja strukture vizualno-umjetničke scene u Hrvatskoj, kao i pozicije koju su unutar nje zauzimale Soroseve organizacije. Temeljeći se na kvantitativnoj analizi mrežnih vizualizacija i kvalitativnoj strukturalnoj analizi narativnih intervjua – teorijski uokvirenih kroz pojmove polja, mreže i kompleksnosti – istraživanje premješta fokus s pitanja što su Soroseve organizacije trebale biti na to što su zaista bile u određenom prostoru i vremenu. Analiza ističe različite strategije i trajektorije Sorosevih organizacija u Hrvatskoj. Pokazuje da su tijekom 1990-ih uglavnom odigrale funkciju održavanja kontinuiteta, dok su se prave strukturne promjene na sceni, barem djelomično pod utjecajem Sorosevih organizacija, dogodile tek nakon 1999. s nastankom nezavisne kulturne scene.
devedesete, digitalna povijest umjetnosti, kvalitativna analiza, mrežna analiza, SCCA, Soros
nije evidentirano
engleski
Continuities and Discontinuities in the Croatian Visual Arts Scene in the 1990s and 2000s: the role of Soros' organizations
nije evidentirano
1990s, digital art history, network analysis, qualitative analysis, SCCA, Soros
nije evidentirano
Podaci o prilogu
67-67.
2022.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
5. kongres hrvatskih povjesničara umjetnosti: raspored i knjiga sažetaka
Sekelj, Sanja ; Plosnić Škarić, Ana
Zagreb: Institut za povijest umjetnosti
978-953-373-013-4
Podaci o skupu
5. Kongres povjesničara umjetnosti Hrvatske
predavanje
10.11.2022-12.11.2022
Zagreb, Hrvatska