Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kontinuiteti i diskontinuiteti na vizualno- umjetničkoj sceni u Hrvatskoj tijekom 1990-ih i 2000-ih: uloga Sorosevih organizacija (CROSBI ID 727247)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Sekelj, Sanja ; Tonković, Željka Kontinuiteti i diskontinuiteti na vizualno- umjetničkoj sceni u Hrvatskoj tijekom 1990-ih i 2000-ih: uloga Sorosevih organizacija // 5. kongres hrvatskih povjesničara umjetnosti: raspored i knjiga sažetaka / Sekelj, Sanja ; Plosnić Škarić, Ana (ur.). Zagreb: Institut za povijest umjetnosti, 2022. str. 67-67

Podaci o odgovornosti

Sekelj, Sanja ; Tonković, Željka

hrvatski

Kontinuiteti i diskontinuiteti na vizualno- umjetničkoj sceni u Hrvatskoj tijekom 1990-ih i 2000-ih: uloga Sorosevih organizacija

Fokusirajući se na razdoblje od 1994. do 2006., ovo istraživanje o Sorosevoj zakladi i njezinim spin- offovima primjenjuje mješovite metode u svrhu izučavanja strukture vizualno-umjetničke scene u Hrvatskoj, kao i pozicije koju su unutar nje zauzimale Soroseve organizacije. Temeljeći se na kvantitativnoj analizi mrežnih vizualizacija i kvalitativnoj strukturalnoj analizi narativnih intervjua – teorijski uokvirenih kroz pojmove polja, mreže i kompleksnosti – istraživanje premješta fokus s pitanja što su Soroseve organizacije trebale biti na to što su zaista bile u određenom prostoru i vremenu. Analiza ističe različite strategije i trajektorije Sorosevih organizacija u Hrvatskoj. Pokazuje da su tijekom 1990-ih uglavnom odigrale funkciju održavanja kontinuiteta, dok su se prave strukturne promjene na sceni, barem djelomično pod utjecajem Sorosevih organizacija, dogodile tek nakon 1999. s nastankom nezavisne kulturne scene.

devedesete, digitalna povijest umjetnosti, kvalitativna analiza, mrežna analiza, SCCA, Soros

nije evidentirano

engleski

Continuities and Discontinuities in the Croatian Visual Arts Scene in the 1990s and 2000s: the role of Soros' organizations

nije evidentirano

1990s, digital art history, network analysis, qualitative analysis, SCCA, Soros

nije evidentirano

Podaci o prilogu

67-67.

2022.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

5. kongres hrvatskih povjesničara umjetnosti: raspored i knjiga sažetaka

Sekelj, Sanja ; Plosnić Škarić, Ana

Zagreb: Institut za povijest umjetnosti

978-953-373-013-4

Podaci o skupu

5. Kongres povjesničara umjetnosti Hrvatske

predavanje

10.11.2022-12.11.2022

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Povijest umjetnosti, Sociologija