Motivirajući i demotivirajući nastavnički stilovi (CROSBI ID 727209)
Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa
Podaci o odgovornosti
Huić, Aleksandra
hrvatski
Motivirajući i demotivirajući nastavnički stilovi
Kružni model nastavničkih stilova (Aelterman i sur., 2019 ; Vermote i sur., 2020), razlikuje dvije dimenzije nastavničkog ponašanja – podržavanje potreba učenika/studenata i direktivno usmjeravanje učenika/studenata. Ovisno o stupnju u kojem su nastavnici usmjereni na podržavanje potreba studenata odnosno usmjeravanje rada studenata model razlikuje četiri nastavnička stila: 1. stil koji podržava autonomiju ; 2. strukturirajući stil ; 3. kontrolirajući stil ; 4. kaotični stil. U predavanju će se predstaviti i prvi rezultati istraživanja provedenog na OŠ i SŠ nastavnicima u Hrvatskoj koji potvrđuju teorijski pretpostavljenu kružnost modela, kao i neke važne individualne odrednice nastavničkih motivirajućih stilova. Naposljetku, sudionici će tijekom grupnog rada diskutirati i predložiti načine kako razvijati motivirajuće nastavničke stilove. Nastavnici psihologije će u malim grupama predložiti kako mogu poboljšati svoj vlastiti stil, dok će stručni suradnici u malim grupama predložiti kako raditi s predmetnim nastavnicima kako bi im pomogli u razvijanju motivirajućih stilova.
nastavnički (de) motivirajući stilovi ; kružni model
nije evidentirano
engleski
Motivating and demotivating teaching styles
nije evidentirano
(de)motivating teaching styles ; circumplex model
nije evidentirano
Podaci o prilogu
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o skupu
Stručni skup za psihologe Agencije za odgoj i obrazovanje
predavanje
01.01.2022-01.01.2022
Zagreb, Hrvatska