Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1230211

Prikriveno oglašavanje na društvenim mrežama – primjer influencera


Naglić, Mateo
Prikriveno oglašavanje na društvenim mrežama – primjer influencera, 2022., diplomski rad, diplomski, Odjel za komunikologiju, Zagreb


CROSBI ID: 1230211 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Prikriveno oglašavanje na društvenim mrežama – primjer influencera
(Surreptitious Advertising on Social Media – an Example of Influencers)

Autori
Naglić, Mateo

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Odjel za komunikologiju

Mjesto
Zagreb

Datum
15.09

Godina
2022

Stranica
46

Mentor
Valković, Jerko ; Kolić Stanić, Matilda

Ključne riječi
prikriveno oglašavanje, influenceri, etika, komunikacija, društvene mreže
(urreptitious advertising, influencers, ethics, communication, social media)

Sažetak
Oglašavanje je postalo dio naše svakodnevice, a u njegovu širenju posebno značenje imaju masovni mediji. Razvojem i otkrićem digitalnih medija, dolazi do novoga uzleta i prilagodbe oglašavanja. Jedna od karakteristika, zapravo imperativ etički odgovornoga oglašavanja, jest da oglašavatelj treba biti poznat budući da za cilj ima utjecati na ponašanje ljudi. Kako bi se spriječile negativne komunikacijsko-oglašivačke prakse, postoji regulacija, posebno s obzirom na transparentnost. U Hrvatskoj je oglašavanje regulirano s nekoliko zakona, a osim njih treba spomenuti i etičke kodekse udruga koje djeluju na području javnih komunikacija i oglašavanja. Cilj je ovoga rada bio istražiti koliko se navedeni zakonski i etički regulatorni okvir poštuje u oglašavanju na društvenim mrežama, konkretnije u influencerskom marketingu u Hrvatskoj. Kvalitativnom analizom sadržaja analizirane su objave na profilima odabranih hrvatskih influencera na TikToku i Instagramu. Istraživanje je pokazalo da hrvatski influenceri, u većini slučajeva zanemaruju zakonske regulative i etičke smjernice hrvatskih udruga.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Hrvatsko katoličko sveučilište, Zagreb

Profili:

Avatar Url Matilda Kolić Stanić (mentor)

Avatar Url Jerko Valković (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Naglić, Mateo
Prikriveno oglašavanje na društvenim mrežama – primjer influencera, 2022., diplomski rad, diplomski, Odjel za komunikologiju, Zagreb
Naglić, M. (2022) 'Prikriveno oglašavanje na društvenim mrežama – primjer influencera', diplomski rad, diplomski, Odjel za komunikologiju, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Nagli\'{c}, Mateo}, year = {2022}, pages = {46}, keywords = {prikriveno ogla\v{s}avanje, influenceri, etika, komunikacija, dru\v{s}tvene mre\v{z}e}, title = {Prikriveno ogla\v{s}avanje na dru\v{s}tvenim mre\v{z}ama – primjer influencera}, keyword = {prikriveno ogla\v{s}avanje, influenceri, etika, komunikacija, dru\v{s}tvene mre\v{z}e}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Nagli\'{c}, Mateo}, year = {2022}, pages = {46}, keywords = {urreptitious advertising, influencers, ethics, communication, social media}, title = {Surreptitious Advertising on Social Media – an Example of Influencers}, keyword = {urreptitious advertising, influencers, ethics, communication, social media}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font