Fotorealizam u 3D računalnoj grafici (CROSBI ID 454533)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Troha, Tomislav
Tomasović, Željka
hrvatski
Fotorealizam u 3D računalnoj grafici
Problem ovog rada bilo je jasno predstavljanje što je to zapravo fotorealizam, kako ga postići i gdje se on sve koristi. Kroz četiri načela, modeliranje, svijetlo, teksture ili materijali i završna obrada, opisano je kako ih pravilno treba koristiti da bi rezultati bili što bolji i da scena izgleda što realnije, što je i tema ovog rada. Kroz modeliranje stvoreni su objekti da izgledaju što realnije stvarnim objektima, pomoću svjetla, scena je uljepšana da izgleda kao uživo, nakon dodavanja tekstura scena je već izgledala fotorealistično i nakon završne obrade, poput dodavanje dubine polja, dobiveno je ono što je u radu i predstavljeno, fotorealizam.
Fotorealizam, svjetlo, modeliranje, materijali, teksture, CGI, ray-tracing, path-tracing, filmska indutrija, video igre, dubina polja, Eevee iscrtavanje, Cycle iscrtavanje, Blender 2.91.
nije evidentirano
engleski
Photorealism in #D computer graphics
nije evidentirano
Photorealism, light, modeling, materials, textures, CGI, ray-tracing, path-tracing, movie industry, video-games, depth of field, Eevee rendering, Cycle rendering, Bledner 2.91.
nije evidentirano
Podaci o izdanju
42
14.09.2021.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Pula