Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Razlike u vrsti Facebook i Instagram profila doktora medicine i doktora dentalne medicine (CROSBI ID 726989)

Prilog sa skupa u zborniku | prošireni sažetak izlaganja sa skupa

Viskić, Joško ; Marelić, Marko ; Relić, Danko ; Machala Poplašen, Lovela ; Majer, Marjeta ; Sedak, Kristijan ; Vukušić Rukavina, Tea Differences in Facebook and Instagram profile types of medical doctors and doctors of dental medicine / Razlike u vrsti Facebook i Instagram profila doktora medicine i doktora dentalne medicine // Aesthetic Dental Moment – Zbornik sažetaka godišnjeg kongresa Hrvatskog društva estetske dentalne medicine / Ćatić, Amir ; Dulčić, Nikša (ur.). Zagreb: Hrvatsko društvo estetske dentalne medicine, 2022. str. 46-46

Podaci o odgovornosti

Viskić, Joško ; Marelić, Marko ; Relić, Danko ; Machala Poplašen, Lovela ; Majer, Marjeta ; Sedak, Kristijan ; Vukušić Rukavina, Tea

hrvatski

Razlike u vrsti Facebook i Instagram profila doktora medicine i doktora dentalne medicine

Uvod Društvene mreže (DM) zadiru u privatnost pojedinca i ostavljaju opasnost miješanja privatnog i profesionalnog. Održavanje postavka privatnosti profila te više profila pod raznim imenima omogućava višu razinu zaštite i privatnosti. Cilj ovog rada bio je istražiti razlike u vrsti profila doktora medicine (MD) i doktora dentalne medicine (DMD) na Facebooku i Instagramu. Materijali i metode Presječno istraživanje provedeno je korištenjem online upitnika na prigodnom neprobabilističkom uzorku svih MD i DMD članova Hrvatske liječničke komore i Hrvatske komore dentalne medicine. Deskriptivna statistika i hi kvadrat test provedeni su prilikom obrade podataka. Rezultati Uzorak se sastojao od 753 ispitanika (246 DMD i 507 MD) koji koriste barem jednu DM. Na obje DM i MD i DMD imali su predominantno samo jedan profil s pravim imenom (Facebook MD 84.9% vs. DMD 79%, Instagram MD 74.1% vs DMD 85%). Statistički značajna razlika između dvije skupine postoji na Facebooku gdje 17.6% DMD ima i privatan i profesionalan profil za razliku od 5.5% MD, te značajno više MD (9%) ima samo jedan profil pod drugačijim imenom za razliku od samo 2.5% DMD (x2=34.432, df=3, P<0.001). Zaključak Obje skupine doktora većinom imaju jedan profil na Facebooku i Instagramu. Razlike u vrstama profila mogu se objasniti većom otvorenošću DMD prema komunikaciji na DM te potencijalnom korištenju prednosti prilikom komunikacije s pacijentima. Daljnja istraživanja u motive iza korištenja različitih vrsta profila potrebne su za donošenje konačnih zaključaka.

društvene mreže ; medical doctors ; doktori dentalne medicine

nije evidentirano

engleski

Differences in Facebook and Instagram profile types of medical doctors and doctors of dental medicine

Uvod Društvene mreže (DM) zadiru u privatnost pojedinca i ostavljaju opasnost miješanja privatnog i profesionalnog. Održavanje postavka privatnosti profila te više profila pod raznim imenima omogućava višu razinu zaštite i privatnosti. Cilj ovog rada bio je istražiti razlike u vrsti profila doktora medicine (MD) i doktora dentalne medicine (DMD) na Facebooku i Instagramu. Materijali i metode Presječno istraživanje provedeno je korištenjem online upitnika na prigodnom neprobabilističkom uzorku svih MD i DMD članova Hrvatske liječničke komore i Hrvatske komore dentalne medicine. Deskriptivna statistika i hi kvadrat test provedeni su prilikom obrade podataka. Rezultati Uzorak se sastojao od 753 ispitanika (246 DMD i 507 MD) koji koriste barem jednu DM. Na obje DM i MD i DMD imali su predominantno samo jedan profil s pravim imenom (Facebook MD 84.9% vs. DMD 79%, Instagram MD 74.1% vs DMD 85%). Statistički značajna razlika između dvije skupine postoji na Facebooku gdje 17.6% DMD ima i privatan i profesionalan profil za razliku od 5.5% MD, te značajno više MD (9%) ima samo jedan profil pod drugačijim imenom za razliku od samo 2.5% DMD (x2=34.432, df=3, P<0.001). Zaključak Obje skupine doktora većinom imaju jedan profil na Facebooku i Instagramu. Razlike u vrstama profila mogu se objasniti većom otvorenošću DMD prema komunikaciji na DM te potencijalnom korištenju prednosti prilikom komunikacije s pacijentima. Daljnja istraživanja u motive iza korištenja različitih vrsta profila potrebne su za donošenje konačnih zaključaka.

social media ; doktori medicine ; dental doctors

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

46-46.

2022.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Aesthetic Dental Moment – Zbornik sažetaka godišnjeg kongresa Hrvatskog društva estetske dentalne medicine

Ćatić, Amir ; Dulčić, Nikša

Zagreb: Hrvatsko društvo estetske dentalne medicine

2671-0595

Podaci o skupu

Međunarodni Aesthetic dental moment kongres estetske dentalne medicine

predavanje

06.05.2022-07.05.2022

Zadar, Hrvatska

Povezanost rada

Dentalna medicina, Javno zdravstvo i zdravstvena zaštita

Poveznice