Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Fonološki okviri nastave hrvatskoga jezika u osnovnoj školi (CROSBI ID 74439)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Jelaska, Zrinika ; Kurtović Budja, Ivana Fonološki okviri nastave hrvatskoga jezika u osnovnoj školi // Suvremena promišljanja o usvajanju i učenju hrvatskoga jezika / Aladrović Slovaček, Katarina (ur.). Zagreb: Alfa, 2022. str. 228-252

Podaci o odgovornosti

Jelaska, Zrinika ; Kurtović Budja, Ivana

hrvatski

Fonološki okviri nastave hrvatskoga jezika u osnovnoj školi

Hrvatska je govorna norma uvelike izgubila razliku između prednepčanih i nepčanih slivenika. U pisanju je norma u sličnoj opasnosti ako se u skoroj budućnosti ne pristupi prihvatljivijim pristupima poučavanja. Neprikladno poučavanje dovest će do potpunoga gubitka te jedinice (razlikovanje prednepčanih i nepčanih slivenika). Stoga su nužni, a s ciljem očuvanja te jedinice u govoru i pismu, interdisciplinarni pristupi u smislu nužne povezanosti teorijske i primijenjene lingvistike u bavljenju jezičnom normom, a čijim su dijelom i razlikovna obilježja prednepčanih i nepčanih slivenika.

hrvatski jezik ; vertikalna višejezičnost ; poučavanje jezika ; jezična norma

nije evidentirano

engleski

Phonological Framework for Croatian Language Teaching in Primary Schools

nije evidentirano

Croatian language ; vertical plurilingualism ; educational linguistics ; language norms

nije evidentirano

Podaci o prilogu

228-252.

objavljeno

Podaci o knjizi

Suvremena promišljanja o usvajanju i učenju hrvatskoga jezika

Aladrović Slovaček, Katarina

Zagreb: Alfa

2022.

978-953-364-414-1

Povezanost rada

Filologija