STVARANJE VIZUALNOG IDENTITETA MJESTA ZA OKUPLJANJE MLADIH (CROSBI ID 454439)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Bošnjak, Barbara
Pibernik, Jesenka
hrvatski
STVARANJE VIZUALNOG IDENTITETA MJESTA ZA OKUPLJANJE MLADIH
Požega je grad u kojem su mladi ljudi oduvijek bili „gladni“ kvalitetnog sadržaja, a uvijek ga je nedostajalo. Koliba 21 je kućica na drvetu, u maloj šumici koja se nalazi u selu Jakšić, pokraj Požege. Koliba je sagrađena početkom proljeća 2020. godine, a s aktivnim radom su krenuli otprilike godinu dana kasnije. Namjena Kolibe 21 je pružiti mladima mjesto gdje se mogu okupljati i slušati kvalitetnu glazbu. Cilj završnog rada je stvaranje vizualnog identiteta za Kolibu 21, koji je opisan u ovom završnom radu. To podrazumijeva osmisliti logotip, cjenike i posjetnice. Također, potrebno je provesti istraživanje i proučavanje publike te uređenje eksterijera u skladu s održivim razvojem. Istraživanja u završnom radu su odrađena metodama intervjuiranja i anketiranja. Uz te metode participativni dizajn čini najveći dio ovog završnog rada, tj. vizualna rješenja se uglavnom temelje na radionicama kroz koje se on realizirao. Participativni dizajn je korišten u ovom završnom radu kako bi krajnji rezultat bio što prilagođeniji i „bliži“ korisnicima usluge.
vizualni identitet, participacija, knjiga standarda
nije evidentirano
engleski
CREATING A VISUAL IDENTITY OF A PLACE FOR THE GATHERING OF THE YOUNG PEOPLE
nije evidentirano
51 / 5, 000 Translation results visual identity, participation, book of standards
nije evidentirano
Podaci o izdanju
38
20.09.2022.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište u Zagrebu Grafički fakultet
Zagreb