Zelena pedagogija studenata na FOOZOS-u (CROSBI ID 726912)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Repinac, Dora ; Nedić, Ljubica ; Milanović, Nikolina ; Bogut, Irella
hrvatski
Zelena pedagogija studenata na FOOZOS-u
Najveći dio svoga radnoga dana učitelji provode u interakciji s djecom. Stoga su oni najbolji edukatori kada govorimo o pitanjima ekologije i održivoga razvoja. Predmet proučavanja ekološke zelene pedagogije je ekološki odgoj pojedinca, ali i cjelovitoga društva. Ekološki odgoj, razvoj ekološke svijesti te razumijevanje čovjeka i prirode ciljevi su kojima studenti na programu Integriranog preddiplomskog i diplomskog sveučilišnog Učiteljskog studija usvajaju znanja iz odgoja za okoliš koji je potreban školskom učitelju. Kao budući učitelji, studenti stječu znanja i kompetencije za shvaćanje i primjenjivanje ekoloških zakonitosti koje će interdisciplinarnim pristupom moći primjenjivati u razrednoj nastavi. Rad donosi istraživanje koje je provedeno metodom fokus grupe među studentima Učiteljskoga studija u Osijeku. Cilj rada je buditi svijest i stvarati nove spoznaje kako je edukacija o ekologiji i održivom razvoju važna već od malih nogu što pokazuju brojna istraživanja. Budući učitelji takvom edukacijom imaju kompetencije za opće i prirodne zakonitosti koje postaju standardom i načinom njihova života.
ekologija, održivi razvoj, studenti, učitelji, zelena pedagogija
nije evidentirano
engleski
Green pedagogy on Faculty of Education
Najveći dio svoga radnoga dana učitelji provode u interakciji s djecom. Stoga su oni najbolji edukatori kada govorimo o pitanjima ekologije i održivoga razvoja. Predmet proučavanja ekološke zelene pedagogije je ekološki odgoj pojedinca, ali i cjelovitoga društva. Ekološki odgoj, razvoj ekološke svijesti te razumijevanje čovjeka i prirode ciljevi su kojima studenti na programu Integriranog preddiplomskog i diplomskog sveučilišnog Učiteljskog studija usvajaju znanja iz odgoja za okoliš koji je potreban školskom učitelju. Kao budući učitelji, studenti stječu znanja i kompetencije za shvaćanje i primjenjivanje ekoloških zakonitosti koje će interdisciplinarnim pristupom moći primjenjivati u razrednoj nastavi. Rad donosi istraživanje koje je provedeno metodom fokus grupe među studentima Učiteljskoga studija u Osijeku. Cilj rada je buditi svijest i stvarati nove spoznaje kako je edukacija o ekologiji i održivom razvoju važna već od malih nogu što pokazuju brojna istraživanja. Budući učitelji takvom edukacijom imaju kompetencije za opće i prirodne zakonitosti koje postaju standardom i načinom njihova života.
ecology, sustainable development, students, teachers, green pedagogy
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
193-194.
2022.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
2. međunarodna studentska GREEN konferencija
Habuda-Stanić, Mirna
Osijek: Prehrambeno tehnološki fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
978-953-7005-91-7
Podaci o skupu
2. međunarodna studentska GREEN konferencija = 2nd International Students’ GREEN Conference (ISC GREEN 2022)
poster
02.06.2022-03.06.2022
Osijek, Hrvatska