Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Zelena pedagogija studenata na FOOZOS-u (CROSBI ID 726912)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Repinac, Dora ; Nedić, Ljubica ; Milanović, Nikolina ; Bogut, Irella Green pedagogy on Faculty of Education / Zelena pedagogija studenata na FOOZOS-u // 2. međunarodna studentska GREEN konferencija / Habuda-Stanić, Mirna (ur.). Osijek: Prehrambeno tehnološki fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022. str. 193-194

Podaci o odgovornosti

Repinac, Dora ; Nedić, Ljubica ; Milanović, Nikolina ; Bogut, Irella

hrvatski

Zelena pedagogija studenata na FOOZOS-u

Najveći dio svoga radnoga dana učitelji provode u interakciji s djecom. Stoga su oni najbolji edukatori kada govorimo o pitanjima ekologije i održivoga razvoja. Predmet proučavanja ekološke zelene pedagogije je ekološki odgoj pojedinca, ali i cjelovitoga društva. Ekološki odgoj, razvoj ekološke svijesti te razumijevanje čovjeka i prirode ciljevi su kojima studenti na programu Integriranog preddiplomskog i diplomskog sveučilišnog Učiteljskog studija usvajaju znanja iz odgoja za okoliš koji je potreban školskom učitelju. Kao budući učitelji, studenti stječu znanja i kompetencije za shvaćanje i primjenjivanje ekoloških zakonitosti koje će interdisciplinarnim pristupom moći primjenjivati u razrednoj nastavi. Rad donosi istraživanje koje je provedeno metodom fokus grupe među studentima Učiteljskoga studija u Osijeku. Cilj rada je buditi svijest i stvarati nove spoznaje kako je edukacija o ekologiji i održivom razvoju važna već od malih nogu što pokazuju brojna istraživanja. Budući učitelji takvom edukacijom imaju kompetencije za opće i prirodne zakonitosti koje postaju standardom i načinom njihova života.

ekologija, održivi razvoj, studenti, učitelji, zelena pedagogija

nije evidentirano

engleski

Green pedagogy on Faculty of Education

Najveći dio svoga radnoga dana učitelji provode u interakciji s djecom. Stoga su oni najbolji edukatori kada govorimo o pitanjima ekologije i održivoga razvoja. Predmet proučavanja ekološke zelene pedagogije je ekološki odgoj pojedinca, ali i cjelovitoga društva. Ekološki odgoj, razvoj ekološke svijesti te razumijevanje čovjeka i prirode ciljevi su kojima studenti na programu Integriranog preddiplomskog i diplomskog sveučilišnog Učiteljskog studija usvajaju znanja iz odgoja za okoliš koji je potreban školskom učitelju. Kao budući učitelji, studenti stječu znanja i kompetencije za shvaćanje i primjenjivanje ekoloških zakonitosti koje će interdisciplinarnim pristupom moći primjenjivati u razrednoj nastavi. Rad donosi istraživanje koje je provedeno metodom fokus grupe među studentima Učiteljskoga studija u Osijeku. Cilj rada je buditi svijest i stvarati nove spoznaje kako je edukacija o ekologiji i održivom razvoju važna već od malih nogu što pokazuju brojna istraživanja. Budući učitelji takvom edukacijom imaju kompetencije za opće i prirodne zakonitosti koje postaju standardom i načinom njihova života.

ecology, sustainable development, students, teachers, green pedagogy

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

193-194.

2022.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

2. međunarodna studentska GREEN konferencija

Habuda-Stanić, Mirna

Osijek: Prehrambeno tehnološki fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

978-953-7005-91-7

Podaci o skupu

2. međunarodna studentska GREEN konferencija = 2nd International Students’ GREEN Conference (ISC GREEN 2022)

poster

02.06.2022-03.06.2022

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Interdisciplinarne prirodne znanosti, Obrazovne znanosti