Stvaranje globalnog i urušavanje lokalnog identiteta – primjer Premiershipa (CROSBI ID 316163)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Špehar, Ema ; Lončar, Jelena
hrvatski
Stvaranje globalnog i urušavanje lokalnog identiteta – primjer Premiershipa
Predmet istraživanja i svrha ovoga rada je utvrditi utjecaje globalizacije na promjene identiteta u okviru jednog od najpopularnijih sportova današnjice – nogometa. Kako bi se u analizi problematike izbjeglo generaliziranje, kao studija slučaja izabrana je nogometna liga – engleski Premiership. Teorijski okvir istraživanja vezan je uz utvrđivanje promjena lokalnog pod utjecajem globalnog procesa, dominantno društveno- političkih i ekonomskih. Vremenski obuhvat istraživanja obuhvaća razdoblje od nastanka Premiershipa, odnosno od 1992. godine do danas. Istraživanjem odabranih globalizacijskih utjecaja na razvoj lige pokušava se razjasniti društvene promjene kao posljedice interakcije dvaju glavnih geografskih segmenata – prostora i ljudi. Izabranim ekonomskim i financijskim pokazateljima prikazana je promjena povijesnog lokalnog identiteta lige u sve izraženiji globalni identitet.
globalizacija, identitet, nogomet, Premiership, sponzoriranje
nije evidentirano
engleski
Creating A Global Identity And Collapsing Local Identities – Example Of Premiership
Predmet istraživanja i svrha ovoga rada je utvrditi utjecaje globalizacije na promjene identiteta u okviru jednog od najpopularnijih sportova današnjice – nogometa. Kako bi se u analizi problematike izbjeglo generaliziranje, kao studija slučaja izabrana je nogometna liga – engleski Premiership. Teorijski okvir istraživanja vezan je uz utvrđivanje promjena lokalnog pod utjecajem globalnog procesa, dominantno društveno- političkih i ekonomskih. Vremenski obuhvat istraživanja obuhvaća razdoblje od nastanka Premiershipa, odnosno od 1992. godine do danas. Istraživanjem odabranih globalizacijskih utjecaja na razvoj lige pokušava se razjasniti društvene promjene kao posljedice interakcije dvaju glavnih geografskih segmenata – prostora i ljudi. Izabranim ekonomskim i financijskim pokazateljima prikazana je promjena povijesnog lokalnog identiteta lige u sve izraženiji globalni identitet.
globalization, identity, football, Premiership, sponsorship
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Povezanost rada
Geografija, Interdisciplinarne društvene znanosti