Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Korak bliže tradiciji (CROSBI ID 74426)

Prilog u knjizi | stručni rad

Miliša, Zlatko ; Papo, Demian ; Potlimbrzović, Hrvoje Korak bliže tradiciji // Međunarodni interdisciplinarni 2. Kongres Centra za interdisciplinarna istraživanja Filozofskog fakulteta Osijek: »Izazovi obrazovanja« / International Interdisciplinary 2nd Congress of the Centre for Interdisciplinary Research of the Faculty of Humanities and Social Sciences in Osijek: “Challenges of Education” / Miliša, Zlatko ; Papo, Demian ; Potlimbrzović, Hrvoje (ur.). Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022. str. 11-13

Podaci o odgovornosti

Miliša, Zlatko ; Papo, Demian ; Potlimbrzović, Hrvoje

hrvatski

Korak bliže tradiciji

Nakon uspješno organiziranog i održanog prvog kongresa na temu »Interdisciplinarnost u teoriji i praksi«, koji je okupio četrdeset i četiri izlagača iz četiriju zemalja, puni optimizma krenuli smo u realizaciju drugog kongresa Centra za interdisciplinarna istraživanja Filozofskog fakulteta Osijek. Budući da Centar i njegovi članovi u svojem istraživačkom radu nastoje ići ukorak sa znanstvenim i stručnim trendovima, za temu ovogodišnjeg kongresa odabrali smo onu koja je uvijek aktualna i potrebna, posebice danas kada se obrazovanje suočava s nebrojenim i potpuno novim izazovima. Organizacijski odbor Međunarodnog interdisciplinarnog 2. Kongresa Centra za interdisciplinarna istraživanja Filozofskog fakulteta Osijek: »Izazovi obrazovanja« čine osmorica članova Povjerenstva Centra za interdisciplinarna istraživanja Filozofskog fakulteta Osijek i osmero znanstvenika iz drugih zemalja (Bosna i Hercegovina, Italija, Kanada, Kina, Meksiko, Njemačka, Poljska, Sjedinjene Američke Države i Srbija). Vrlo smo ponosni te neizmjerno zahvalni na tome što se Organizacijskom i Programskom odboru priključilo dvoje znanstvenika svjetskoga glasa: Julie Thompson Klein i Rick Szostak. Raduje nas i činjenica da je ovaj kongres okupio čak pedeset i osmero sudionika, među kojima su znanstvenici, stručnjaci, praktičari i studenti iz šest zemalja (Bosna i Hercegovina, Hrvatska, Kanada, Kina, Njemačka i Sjedinjene Američke Države), čime je i kvantitativno nadmašio svojeg predšasnika. Osim toga, uvjereni smo da je napredak uočljiv i na kvalitativnoj razini. Naime, ponosni smo na činjenicu da smo za ovaj kongres osigurali plenarna izlaganja troje vodećih teoretičara interdisciplinarnosti u svijetu: Julie Thompson Klein (Sjedinjene Američke Države), Rick Szostak (Kanada) i Jan Cornelius Schmidt (Njemačka), koji je ujedno i rodonačelnik filozofske discipline pod nazivom filozofija interdisciplinarnosti. Ovogodišnji program obogaćen je i brojnim popratnim aktivnostima, kao što su radionica za studente o pretraživanju baza podataka, predstavljanje dviju znanstvenih publikacija i okrugli stol na temu dodirnih točaka između društvenih i humanističkih znanosti, umjetnosti te STEM-a. Sudionicima kongresa i ove smo godine omogućili objavljivanje znanstvenih i stručnih radova nastalih na temelju njihova sudjelovanja na kongresu, i to na jednom od dvaju službenih jezika kongresa: hrvatskom i engleskom. Ti će radovi biti objavljeni u zborniku radova do kraja sljedeće kalendarske godine. Kvalitetu i razvojnu perspektivu kongresa Centra za interdisciplinarna istraživanja prepoznali su i Ministarstvo znanosti i obrazovanja Republike Hrvatske i Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, a svoju su naklonost iskazali dodjelom financijskih sredstava za njegovu organizaciju, na čemu im ovom prilikom zahvaljujemo. Za zaključiti je, dakle, da Međunarodni interdisciplinarni 2. Kongres Centra za interdisciplinarna istraživanja Filozofskog fakulteta Osijek: »Izazovi obrazovanja« odlučno utire put koji je započet prošle godine, a koji je usmjeren prema etabliranju Filozofskog fakulteta Osijek i njegova Centra kao središta interdisciplinarnih istraživanja i istraživanja o interdisciplinarnosti u ovom dijelu Europe. Sudeći prema dosad postignuti rezultatima, očekujemo da će i u narednim godinama kongres Centra za interdisciplinarna istraživanja bilježiti rast, kako na kvantitativnoj tako i na kvalitativnoj razini.

interdisciplinarnost ; Centar za interdisciplinarna istraživanja Filozofskog fakulteta Osijek ; izazovi obrazovanja

After the successfully organized and held first congress on “Interdisciplinarity in Theory and Practice,” which brought together forty-four participants from four countries, full of optimism we set out to implement the second congress of the Centre for Interdisciplinary Research of the Faculty of Humanities and Social Sciences in Osijek. Since the Centre and its members try to keep up with scientific and professional trends in their research, for the theme of this year’s congress we chose one that is always current and necessary, especially today when education is facing countless and completely new challenges. The Organization Committee of the International Interdisciplinary 2nd Congress of the Centre for Interdisciplinary Research of the Faculty of Humanities and Social Sciences: “Challenges of Education” consists of eight members of the administrative Committee of the Centre for Interdisciplinary Research of the Faculty of Humanities and Social Sciences in Osijek and eight scholars from other countries (Bosnia and Herzegovina, Italy, Canada, China, Mexico, Germany, Poland, Serbia and the United States of America). We are very proud

engleski

A Step Closer to Tradition

nije evidentirano

interdisciplinarity ; Centre for Interdisciplinary Research of the Faculty of Humanities and Social Sciences in Osijek ; challenges of education

nije evidentirano

Podaci o prilogu

11-13.

objavljeno

Podaci o knjizi

Miliša, Zlatko ; Papo, Demian ; Potlimbrzović, Hrvoje

Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

2022.

978-953-314-175-6

Povezanost rada

Filozofija, Interdisciplinarne društvene znanosti, Interdisciplinarne humanističke znanosti, Pedagogija

Poveznice