Stavovi studenata osječkog sveučilišta prema online učenju tijekom i nakon potpunog zatvaranja uslijed pandemije COVID-19: analiza i usporedba (CROSBI ID 726903)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Jurlina, Juraj ; Papo, Demian ; Potlimbrzović, Hrvoje
engleski
Stavovi studenata osječkog sveučilišta prema online učenju tijekom i nakon potpunog zatvaranja uslijed pandemije COVID-19: analiza i usporedba
In the spring of 2020, learning in higher education in the Republic of Croatia had the characteristics of online learning because lockdown was imposed due to the COVID-19 pandemic. We have investigated the attitudes of University of Osijek’s students towards online learning during the lockdown, due to the fact that lockdown and compulsory online learning were unprecedented in Croatian history. We have found that students’ attitudes towards online learning were slightly negative. Because learning has retained most of the characteristics acquired during that period until the academic year of 2021/2022, we have decided to examine the University of Osijek students’ attitudes towards online learning once again and connect them to the perceived ease of use of tools, to the perceived usefulness of online learning and to some socio-demographic variables. The sample was made up of 229 students, and the data has been collected via an online questionnaire during July, August and September of 2021. We have found that the average students’ attitude is slightly negative, however the population parameter is, judging by the confidence interval, between slightly negative and neutral. The indirect connection of the perceived ease of use of tools and the attitude, as well as the mediation effect of the perceived usefulness of online learning have been confirmed.
online učenje ; stavovi studenata ; model prihvaćanja tehnologije ; percipirana lakoća korištenja ; percipirana korisnost ; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; COVID-19 ; potpuno zatvaranje (lockdown) ; interdisciplinarnost ; sociologija odgoja i obrazovanja ; filozofija odgoja i obrazovanja
U proljeće 2020. godine u Hrvatskoj je uslijed pandemije bolesti COVID-19 nastupilo potpuno zatvaranje zbog kojega je učenje u visokom obrazovanju poprimilo obilježja online učenja. U takvim okolnostima ispitali smo stavove studenata Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku o online učenju tijekom potpunog zatvaranja, posebice zbog činjenice da su potpuno zatvaranje i prinudno online učenje bez presedana u hrvatskoj povijesti. Tada smo utvrdili da su stavovi studenata prema online učenju bili blago negativni. Učenje je sve do akademske 2021./2022. godine u velikoj mjeri zadržalo obilježja stečena tijekom tog razdoblja, usprkos tome što mjera potpunog zatvaranja u Hrvatskoj više nije bila na snazi. Zato smo ponovno ispitali stavove studenata Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku prema online učenju i povezali ih s percipiranom lakoćom korištenja alatima, percipiranom korisnošću online učenja te nekim socio-demografskim varijablama. Uzorak istraživanja bio je sačinjen od 229 studenata, a podaci su prikupljani online anketom tijekom srpnja, kolovoza i rujna 2021. godine. Utvrdili smo da je
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
91-105.
2022.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Interdisciplinarnost u teoriji i praksi / Interdisciplinarity in Theory and Practice
Balić, Davor ; Papo, Demian ; Potlimbrzović, Hrvoje
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
978-953-314-170-1
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096