Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Obrazuju li se budući pedagozi za pedagoško savjetovanje? Analiza programa studijā pedagogije u Hrvatskoj (CROSBI ID 726881)

Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa

Širanović, Ana Obrazuju li se budući pedagozi za pedagoško savjetovanje? Analiza programa studijā pedagogije u Hrvatskoj // Učenje izvan okvira – vrijednosti i kontroverze učenja novog doba Zagreb, Hrvatska, 01.01.2022-01.01.2022

Podaci o odgovornosti

Širanović, Ana

hrvatski

Obrazuju li se budući pedagozi za pedagoško savjetovanje? Analiza programa studijā pedagogije u Hrvatskoj

Cilj predstavljene analize bio je istražiti uključuju li programi studija pedagogije u Hrvatskoj ishode i sadržaje koji pretpostavljaju obrazovanje budućih pedagoga za pružanje pedagoškoga savjetovanja različitim dionicima odgojno-obrazovnoga procesa u školama i drugim odgojno-obrazovnim ustanovama u kojima se pedagozi po završetku studija najčešće zapošljavaju. Rezultati analize pokazali su nedostatnu zastupljenost ishoda i sadržaja o pedagoškome savjetovanju u programima studija pedagogije i uputili na potrebu daljnjega (empirijskog) istraživanja ovoga pitanja, kao i na potrebu znanstveno-istraživačkoga rada na oblikovanju koncepta/modela pedagoškoga savjetovanja, u suradnji s praktičarima pedagoškoga savjetovanja.

savjetovanje, inicijalno obrazovanje, pedagogija

nije evidentirano

engleski

Are future pedagogues trained for pedagogical counseling? Analysis of the pedagogy study programs in Croatia

nije evidentirano

counseling, pre-service training, pedagogy

nije evidentirano

Podaci o prilogu

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o skupu

Učenje izvan okvira – vrijednosti i kontroverze učenja novog doba

predavanje

01.01.2022-01.01.2022

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Povezane osobe




Pedagogija