LJUDSKA PRAVA U DJELIMA ZA CJELOVITO ČITANJE U OSNOVNOJ ŠKOLI (CROSBI ID 726835)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Dilica, Kristina ; Kelam, Ivica
hrvatski
LJUDSKA PRAVA U DJELIMA ZA CJELOVITO ČITANJE U OSNOVNOJ ŠKOLI
Temelj modernog i razvijenog društva čine ljudska prava koja trebaju težiti razvoju za poboljšanje života svake osobe na svijetu. Ljudska se prava, stoljećima, a nažalost i danas, susreću s brojnim preprekama koje su često nepremostive. Jedan od načina na koji se u budućnosti mogu premostiti jest obrazovanje. Glas književnosti oduvijek je bio glas koji je ukazivao na ljudske mane, vrline, društvene probleme te time književna djela postaju svojevrstan izvor iz kojega učenici, na sebi primjerenoj razini, mogu naučiti mnogo o nepravdama u društvu i o pozitivnim stvarima – ljudskim pravima općenito. No uče li? Pruža li popis djela za cjelovito čitanje dovoljno djela u kojima se obrađuju pitanja ljudskih prava i sloboda – pitanje je na koje ovaj rad pokušava dati odgovor analizom spomenutog popisa nakon provedene kurikularne reforme.
ljudska prava, djela za cjelovito čitanje, Hrvatski jezik, kurikularna reforma
nije evidentirano
engleski
HUMAN RIGHTS IN LITERATURE FOR COMPLETE READING IN ELEMENTARY SCHOOL
nije evidentirano
human rights, works for complete reading, Croatian language, curriculum reform
nije evidentirano
Podaci o prilogu
28-28.
2022.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
5. Osječki dani bioetike
Jurić, Hrvoje ; Kelam, Ivica ; Dilica, Kristina
Zagreb: Hrvatsko bioetičko društvo
2787-4699
Podaci o skupu
5. osječki dani bioetike = 5th Osijek Day of Bioethics
predavanje
07.11.2022-08.11.2022
Osijek, Hrvatska