Umjetna inteligencija kao sredstvo u utjecanju na javno mnijenje (CROSBI ID 454347)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Kalanj, Goran
Okreša Đurić, Bogdan ; Tomičić, Igor
hrvatski
Umjetna inteligencija kao sredstvo u utjecanju na javno mnijenje
Rad obrađuje koncept umjetne inteligencije s naglaskom na metode strojnog učenja te obradu velikih količina podataka, fokusirajući se na kontekst obrade podataka s društvenih mreža i drugih odabranih izvora, povezane prednosti i nedostatke takvog pristupa, aspekte sigurnosti i privatnosti te korištenje prikupljenih i analiziranih podataka prema javnosti s ciljem utjecanja na javno mnijenje, u odabranom kontekstu (politički, prodajni i slično). Praktični dio rada obuhvaća analizu studija nekoliko realnih povijesnih slučajeva utjecanja na javno mnijenje.
umjetna inteligencija ; veliki podaci ; strojno učenje ; privatnost podataka ; sigurnost podataka ; javno mnijenje
nije evidentirano
engleski
Artificial Intelligence as a Tool in Influencing Public Opinion
nije evidentirano
artificial intelligence ; big data ; machine learning ; data privacy ; data security ; public opinion
nije evidentirano
Podaci o izdanju
33
24.09.2021.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet organizacije i informatike
Varaždin