Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Konačni automat kao model umjetne inteligencije primijenjen na upravljanje umjetnim igračem (CROSBI ID 454345)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Čičak, Tomislav Konačni automat kao model umjetne inteligencije primijenjen na upravljanje umjetnim igračem / Okreša Đurić, Bogdan ; Schatten, Markus (mentor); Varaždin, Fakultet organizacije i informatike, . 2021

Podaci o odgovornosti

Čičak, Tomislav

Okreša Đurić, Bogdan ; Schatten, Markus

hrvatski

Konačni automat kao model umjetne inteligencije primijenjen na upravljanje umjetnim igračem

U ovom završnom radu prikazana je primjena konačnog automata unutar videoigra. Na početku rada opisan je način pripreme i korištenje literature radi upoznavanja sa temom koju obrađujemo. Nakon toga opisani su korišteni alati za izradu konačnog automata: Unity i Microsot visual studio. U nastavku dolazimo do teorijskog dijela rada u kojem detaljnije objašnjavamo što je to umjetna inteligencija te prikazujemo vrste umjetne inteligencije koje su zastupljene u videoigrama. Slijedom toga dolazimo do glavne teme a to je konačni automat. Prikazujemo njegov osnovni izgled i način implementacije unutar programskog jezika c++. Nakon upoznavanja sa osnovama konačnog automata pomoću primjera iz literature, implementiramo simulacijsku videoigru koja je zasnovana na konačnom automatu. U videoigri se nalaze dva tima pčela čiji je zadatak povećati svoju brojnost pomoću raznih sredstava koja se nalaze na mapi. Nakon implementacije prikazan je i rezultat implementirane videoigre. Pri kraju završnog rada prikazana je kreacija još jedne igre, ali u programu Unity. Pomoću alata Unity kreirana je videoigra sa tenkovima. Jednim tenkom upravlja igrač, a drugim konačni automat odnosno umjetna inteligencija. Nakon prikazanih svih postupaka do kreiranja spomenute videoigre prikazan je rezultat koji prikazuje ponašanje neigrajućeg tenka unutar različitih stanja. Na kraju rada nalazi se zaključak i literatura korištena za izradu.

unity ; C# ; umjetna inteligencija ; konačni automat ; videoigra

nije evidentirano

engleski

Finite-State Machine as an Artificial Intelligence Model Applied to Controlling an Artificial Player

nije evidentirano

unity ; C# ; artificial intelligence ; finite state machine ; video game

nije evidentirano

Podaci o izdanju

47

27.09.2021.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet organizacije i informatike

Varaždin

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti

Poveznice