Primjena poticanog učenja na primjeru jednostavne videoigre (CROSBI ID 454338)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Kožul, Mihael
Okreša Đurić, Bogdan ; Schatten, Markus
hrvatski
Primjena poticanog učenja na primjeru jednostavne videoigre
Završni rad bavi se širokim pojmom umjetne inteligencije te kao takav obuhvaća strojno učenje, neuronske mreže, znanost o podacima i sl. No, primarni je fokus rada na poticanom učenju (engl. reinforcement learning) i njezinom prikazu na primjeru jednostavne, samostalno napravljene, 2D videoigre. Igra je napravljena po uzoru na poznatu igru "Geometry Dash" u Unityju te je kao takva pisana jezikom C#. Za razvoj inteligentnog agenta jednom od metoda poticanog učenja, korišten je besplatni softver otvorenog koda Unity Machine Learning Agents Toolkit. Kako bi se otežalo treniranje agenta i prikazala realnost razvoja umjetne inteligencije, igra se sastoji od jedne razina koja, koristeći proceduralno generiranje, stvara novi, drukčiji sadržaj mape. Generalni je cilj rada obraditi jednu vrlu zanimljivu temu informatike, koja iz dana u dan svoju primjenu pronalazi u novim aspektima svakodnevnog života.
umjetna inteligencija ; strojno učenje ; poticano učenje ; agent ; 2D videoigra ; proceduralno generiranje ; algoritmi
nije evidentirano
engleski
Application of Reinforcement Learning to an Example Simple Video Game
nije evidentirano
artificial intelligence ; machine learning ; reinforcement learning ; agent ; 2D video games ; procedural generation ; algorithms
nije evidentirano
Podaci o izdanju
36
13.09.2022.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet organizacije i informatike
Varaždin