Q-učenje i primjena u domeni autonomnih vozila (CROSBI ID 454329)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Smojvir, Antun
Okreša Đurić, Bogdan ; Schatten, Markus
hrvatski
Q-učenje i primjena u domeni autonomnih vozila
Tema završnog rada je Q-učenje i njegova primjerna u domeni autonomnih vozila. Na početku rada opisani su alati kojim je izvedena implementacija videoigre, Unity i Microsoft Visual Studio. Nakon opisa metoda i tehnika pobliže su objašnjene osnove umjetne iteligencije općenito te razlike između strojnog i dubokog učenja. U poglavlju "Umjetna inteligencija u videoigrama" opisane su faze razvoja umjetne inteligencije videoigara te neki od glavnih modela kao što su kretanje, donošenje odluka i strategija. Kasnije su pojašnjeni koraci u razvoju umjetne iteligencije jedne videoigre. Nadalje, opisana je intuicija Q- učenja na primjeru jednostavne igre te kasnije detaljnije objašnjena Bellmanova formula i primjena dubokog Q-učenja temeljem neuronske mreže. Implementacija videoigre napravljena je u obliku simulacije, korištenjem jezik C Sharp.
umjetna inteligencija ; autonomna vozila ; q-učenje ; poticano učenje ; videoigre
nije evidentirano
engleski
Q-Learning with Application to the Domain of Autonomous Vehicles
nije evidentirano
artificial intelligence ; autonomous vehicles ; q-learning ; reinforcement learning ; video games
nije evidentirano
Podaci o izdanju
50
26.09.2022.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet organizacije i informatike
Varaždin