Odgovorno oglašavanje na primjeru operatera Telemach Hrvatska d.d. (CROSBI ID 454238)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Krajinović, Laura
Genzić, Jasna
hrvatski
Odgovorno oglašavanje na primjeru operatera Telemach Hrvatska d.d.
Svrha oglašavanja je informirati i ostaviti utjecaj na publiku kako bi se postigla bolja vidljivost proizvoda ili usluge, unaprijedila prodaja i povećao publicitet poduzeća koje se služi oglašavanjem. Razvojem globalizacije raste i konkurencija na tržištima. Zbog rasta konkurencije poduzeća su primorana istaknuti se iz mase. Iako je niz faktora na koja poduzeća trebaju paziti prilikom oglašavanja, jedan od najbitnijih očituje se u etici. Za poduzeće koje oglašava svoj proizvod bitno je da se konačnici ono isto povezuje u pozitivnom kontekstu budući da će time i njegovi proizvodi biti povezani u istom. Slika o gospodarskom subjektu stvara se i od proizvoda koje oglašava, način na koje ga oglašava, što koristi prilikom oglašavanja, prati li trendove i vrijednosti društva kojem se oglašava, ali i stvara se prezentacijom poduzeća ili organizacije kao cjeline. Zbog svega navedenog gospodarskom subjektu danas nije dovoljno predstaviti samo jedan svoj proizvod kao kvalitetan i dobar, već su razna poduzeća pod pritiskom i sebe prezentirati kao odgovorne proizvođače. Primjer jednog od društveno odgovornih poduzeća koji se koristi odgovornim oglašavanjem je Telemach Hrvatska d.d. koji je jedan od vodećih hrvatskih telekomunikacijskih operatera. Telemach se u svom poslovanju fokusira na održivi razvoj i ulaže u infrastrukture kojima se želi postaviti konkuretnijim na tržišu i prikazati svojim korisnicima kao kvalitetnim, odgovornim i savjesnim subjektom. Kroz svoju organizaciju Dana Sporta Telemach Hrvatska promiče svijest o zdravom životu, toleranciji i uključivosti.
Telemach Hrvatska, oglašavanje, društveno odgovorno poslovanje
nije evidentirano
engleski
Responsible advertising on the example of operator Telemach Hrvatska d.d.
nije evidentirano
Telemach Hrvatska, advertising, socially responsible business
nije evidentirano
Podaci o izdanju
39
02.11.2022.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Libertas međunarodno sveučilište
Zagreb