Digitalna i medijska strategija na primjeru bezalkoholnog pića SKY cola (CROSBI ID 454237)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Mašinović, Petra
Genzić, Jasna
hrvatski
Digitalna i medijska strategija na primjeru bezalkoholnog pića SKY cola
Uspješna poduzeća, njihova profitabilnost ovisi i o pravilnom nastupu na tržištu.Kako bi postigli navedeno trebaju potencijslne kupce upoznati sa svojim proizvodima.Danas je digitalni marketing sve prisutan, prvenstveno korištenje interneta, niske cijene oglašavanja ali i targetiranje ciljane publike. Kako se snalazi Sky cola i na koji način targetira i koju generaciju opisano je u radu.
društvene mreže, strategija sky cola
nije evidentirano
engleski
Digital and media strategy on the example of the soft drink SKY cola
nije evidentirano
social networks, sky cola strategy
nije evidentirano
Podaci o izdanju
43
02.11.2022.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Libertas međunarodno sveučilište
Zagreb