Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Primjena modela interaktivne nastave likovne kulture u trećem razredu osnovne škole (CROSBI ID 726565)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Tomljenović, Zlata ; Negovetić, Sara Primjena modela interaktivne nastave likovne kulture u trećem razredu osnovne škole // PERSPECTIVE OF ART EDUCATION REFLECTIONS AND OUTCOMES - PERSPEKTIVE UMETNIČKOG OBRAZOVANJA REFLEKSIJE I ISHODI / Joksimović, Aleksandra ; Škorc, Bojana : Bosnar, Maja (ur.). Beograd: Fakultet likovnih umetnosti u Beogradu, 2022. str. 204-217

Podaci o odgovornosti

Tomljenović, Zlata ; Negovetić, Sara

hrvatski

Primjena modela interaktivne nastave likovne kulture u trećem razredu osnovne škole

: U nastavi likovne kulture kvalitetna interakcija s učenicima podrazumijeva komunikaciju u kojoj učitelj upotrebljava svoju stručnost odnosno vizualno/likovno znanje i iskustvo kako bi pomogao učenicima u samostalnom stvaranju ideja i spoznaja i transformaciji kognitivnih reprezentacija. Interaktivni model nastave likovne kulture predstavljen u radu temelji se na transformacijskom načinu učenja i poučavanja u kojem se odnos između učitelja i učenika bazira na slobodnoj dvosmjernoj smislenoj razmjeni informacija, mišljenja, ideja i osjećaja, što doprinosi boljem razvoju motivacije, pamćenja i sposobnosti u odnosu na tradicionalne načine izvođenja nastave. Dosadašnje spoznaje o načinima izvođenja nastave likovne kulture ukazuju na činjenicu da su učitelji nedovoljno osviješteni o mogućnostima utjecaja likovne umjetnosti i nastave likovne kulture na učenikov život i razvoj ; također su u nedovoljnoj mjeri pripremljeni za kvalitetno sadržajno i metodičko osmišljavanje nastave likovne kulture. Stoga se u radu predlažu neke strategije i metode koje mogu pomoći u uspješnijoj realizaciji zadataka nastave likovne kulture. U radu je predstavljeno istraživanje u kojem je sudjelovalo 47 učenika iz dvaju trećih razreda Osnovne škole Nikola Tesla u Rijeci. Izvedena je kvantitativna i kvalitativna analiza 178 nastalih učeničkih radova. Rezultati analize potvrdili su hipoteze o pozitivnom učinku modela interaktivne nastave na sve dimenzije učeničkog stvaralaštva koje su se procjenjivale, a to su: uporaba likovnih tehnika i materijala, znanje i razumijevanje likovnih problema i pojmova te likovna kreativnost.

: interaktivni pristup učenju i poučavanju, kreativnost, likovna kultura, likovne tehnike i materijali, nastavne metode

nije evidentirano

engleski

The application of the interactive visual arts teaching model in the third grade of elementary school

nije evidentirano

interactive approach to learning and teaching, creativity, visual arts classes, art techniques and materials, teaching methods

nije evidentirano

Podaci o prilogu

204-217.

2022.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

PERSPECTIVE OF ART EDUCATION REFLECTIONS AND OUTCOMES - PERSPEKTIVE UMETNIČKOG OBRAZOVANJA REFLEKSIJE I ISHODI

Joksimović, Aleksandra ; Škorc, Bojana : Bosnar, Maja

Beograd: Fakultet likovnih umetnosti u Beogradu

978-86-88591-34-8

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Obrazovne znanosti

Poveznice