Plaćeno masovno prikupljanje podataka (CROSBI ID 315844)
Prilog u časopisu | prikaz, osvrt, kritika
Podaci o odgovornosti
Frančula, Nedjeljko
hrvatski
Plaćeno masovno prikupljanje podataka
U masovnom prikupljanju podataka (crowdsourcing) velika skupina dobrovoljaca, besplatno putem interneta, obavlja određeni zadatak. Budući da za rješavanje određenih zadataka nije moguće privući dovoljan broj dobrovoljaca, počinje se primjenjivati plaćeno masovno prikupljanje podataka (paid crowdsourcing). U citiranom članku autori su istražili uz pomoć plaćene mase radnika (paid crowdworkers) kako broj radnika utječe na kvalitetu prikupljenih podataka. Razvili su web bazirano korisničko sučelje za identifikaciju vozila na rasteriziranim sjenčanim slikama izvedenim iz 3D oblaka točaka i proveli različite kampanje prikupljanja podataka na tržištu za masovno prikupljanje podataka microWorkers.
plaćeno masovno prikupljanje podataka ; terminologija
nije evidentirano
engleski
Paid crowdsourcing
In crowdsourcing, a large group of volunteers performs a specific task for free via the Internet. Since it is not possible to attract a sufficient number of volunteers to solve certain tasks, paid crowdsourcing is starting to be used. In the cited article, the authors investigated with the help of paid crowdworkers how the number of workers affects the quality of the collected data. They developed a web-based user interface for vehicle identification on rasterized shadow images derived from 3D point clouds and conducted various data collection campaigns on the microWorkers mass data collection market.
paid crowdsourcing ; terminology
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Povezanost rada
Geodezija