Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

KVANTITATIVNE METODE VREDNOVANJA KVALITETE NASTAVE NA STUDIJU ELEKTROTEHNIKE TEHNIČKOG VELEUČILIŠTA U ZAGREBU (CROSBI ID 726396)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Morić, Sanja ; Alajbeg, Trpimir ; Sokele, Mladen ; Brkić, Frane KVANTITATIVNE METODE VREDNOVANJA KVALITETE NASTAVE NA STUDIJU ELEKTROTEHNIKE TEHNIČKOG VELEUČILIŠTA U ZAGREBU // Kako poticati dobrobit u odgojno-obrazovnom okružju u izazovnim vremenima?. 2022. str. 90-91

Podaci o odgovornosti

Morić, Sanja ; Alajbeg, Trpimir ; Sokele, Mladen ; Brkić, Frane

hrvatski

KVANTITATIVNE METODE VREDNOVANJA KVALITETE NASTAVE NA STUDIJU ELEKTROTEHNIKE TEHNIČKOG VELEUČILIŠTA U ZAGREBU

S ciljem utvrđivanja parametara koji utječu na kvalitetu i efektivnost nastave te posebice na motivaciju, kako studenata za učenje tako i nastavnika za poučavanje, na Tehničkom veleučilištu u Zagrebu pokrenut je interni znanstveni projekt „Istraživanje utjecaja sinkronih i asinkronih oblika nastave na uspjeh studenata elektrotehnike“. Analitički dio istraživanja temelji se na opsežnim podacima vezanima za odvijanje nastave i polaganje ispita na preddiplomskom stručnom i diplomskom specijalističkom studiju elektrotehnike u proteklih deset uzastopnih semestara, od akademske godine 2017./2018. Korištene metode su primarno kvantitativne, a podaci su analizirani i interpretirani uz pomoć matematičkog modeliranja, višekriterijske analize, teorije sustava, anketnog upitnika i dubinske analize.

efektivnost i efikasnost nastave ; motivacija studenata ; nastava uživo ; nastava online

Rad je proizašao iz znanstvenog, internog TVZ projekta (SM 114 - 2020/01): ˝Istraživanje utjecaja sinkronih i asinkronih oblika nastave na uspjeh studenata ELO˝. Voditelj projekta: Mladen Sokele

engleski

QUANTITATIVE METHODS OF EVALUATING THE QUALITY OF TEACHING AT STUDY OF ELECTRICAL ENGINEERING AT ZAGREB UNIVERSITY OF APPLIED SCIENCES

nije evidentirano

effectiveness and efficiency of teaching ; student motivation ; face to face teaching ; on-line teaching

nije evidentirano

Podaci o prilogu

90-91.

2022.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Kako poticati dobrobit u odgojno-obrazovnom okružju u izazovnim vremenima?

Podaci o skupu

5. dani obrazovnih znanosti

predavanje

19.10.2022-20.10.2022

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Elektrotehnika, Poljoprivreda (agronomija)

Poveznice