KVANTITATIVNE METODE VREDNOVANJA KVALITETE NASTAVE NA STUDIJU ELEKTROTEHNIKE TEHNIČKOG VELEUČILIŠTA U ZAGREBU (CROSBI ID 726396)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Morić, Sanja ; Alajbeg, Trpimir ; Sokele, Mladen ; Brkić, Frane
hrvatski
KVANTITATIVNE METODE VREDNOVANJA KVALITETE NASTAVE NA STUDIJU ELEKTROTEHNIKE TEHNIČKOG VELEUČILIŠTA U ZAGREBU
S ciljem utvrđivanja parametara koji utječu na kvalitetu i efektivnost nastave te posebice na motivaciju, kako studenata za učenje tako i nastavnika za poučavanje, na Tehničkom veleučilištu u Zagrebu pokrenut je interni znanstveni projekt „Istraživanje utjecaja sinkronih i asinkronih oblika nastave na uspjeh studenata elektrotehnike“. Analitički dio istraživanja temelji se na opsežnim podacima vezanima za odvijanje nastave i polaganje ispita na preddiplomskom stručnom i diplomskom specijalističkom studiju elektrotehnike u proteklih deset uzastopnih semestara, od akademske godine 2017./2018. Korištene metode su primarno kvantitativne, a podaci su analizirani i interpretirani uz pomoć matematičkog modeliranja, višekriterijske analize, teorije sustava, anketnog upitnika i dubinske analize.
efektivnost i efikasnost nastave ; motivacija studenata ; nastava uživo ; nastava online
Rad je proizašao iz znanstvenog, internog TVZ projekta (SM 114 - 2020/01): ˝Istraživanje utjecaja sinkronih i asinkronih oblika nastave na uspjeh studenata ELO˝. Voditelj projekta: Mladen Sokele
engleski
QUANTITATIVE METHODS OF EVALUATING THE QUALITY OF TEACHING AT STUDY OF ELECTRICAL ENGINEERING AT ZAGREB UNIVERSITY OF APPLIED SCIENCES
nije evidentirano
effectiveness and efficiency of teaching ; student motivation ; face to face teaching ; on-line teaching
nije evidentirano
Podaci o prilogu
90-91.
2022.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Kako poticati dobrobit u odgojno-obrazovnom okružju u izazovnim vremenima?
Podaci o skupu
5. dani obrazovnih znanosti
predavanje
19.10.2022-20.10.2022
Zagreb, Hrvatska