Učeničkim projektom do diferencijacije u nastavi matematike (CROSBI ID 315715)
Prilog u časopisu | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Mikulić, Magdalena ; Filipov, Mia ; Liščić, Dinka
hrvatski
Učeničkim projektom do diferencijacije u nastavi matematike
U akcijskoj fazi projekta "Stručno usavršavanje učitelja u funkciji unapređenja rezultata učenja učenika osnovne škole u prirodoslovnom i matematičkom području" (SURFPRIMA) (IP-2018-01-8363) istraživači i učitelji osmišljavali su i iskušavali model stručnog usavršavanja učitelja matematike. U toj fazi projekta učitelji su sudjelovali u praktičnim radionicama o kvalitetnoj nastavi matematike, koje su isprva održavane kontaktno, a nakon nastupa pandemije bolesti Covid-19 i online. Istraživači su snimali nastavu svih učitelja uključenih u istraživanje, o kojoj se potom raspravljalo na online zajednicama učenja ostvarenima putem aplikacije Zoom te na forumu sustava Moodle. U tom stručnom usavršavanju sudjelovala je i učiteljica Magdalena Mikulić iz Osnovne škole "Ivan Meštrović" Vrpolje. Magdalena je kao cilj svog stručnog usavršavanja odredila diferencirati nastavu matematike. Stoga je aktivno promišljala o svojem poučavanju i učenju učenika te samostalno i u suradnji s kolegama dolazila do ideja kako inovirati svoju nastavu. U članku će se teorijski pojasniti pojam kvalitetne nastave matematike te diferencijacije poučavanja kao jednog od njezinih elemenata. Potom će se prikazati Magdalenine smjernice za uvođenje diferencijacije u nastavu matematike na temelju učeničkog projekta.
diferencirana nastava matematike ; učenički projekt ; stručno usavršavanje učitelja
nije evidentirano
engleski
Student-led project: a means to provide differentiated mathematics teaching
nije evidentirano
differentiated mathematics teaching ; student-led project ; teacher professional development
nije evidentirano