Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Učeničkim projektom do diferencijacije u nastavi matematike (CROSBI ID 315715)

Prilog u časopisu | stručni rad | domaća recenzija

Mikulić, Magdalena ; Filipov, Mia ; Liščić, Dinka Učeničkim projektom do diferencijacije u nastavi matematike // Matematika i škola, 24 (2022), 116; 3-12

Podaci o odgovornosti

Mikulić, Magdalena ; Filipov, Mia ; Liščić, Dinka

hrvatski

Učeničkim projektom do diferencijacije u nastavi matematike

U akcijskoj fazi projekta "Stručno usavršavanje učitelja u funkciji unapređenja rezultata učenja učenika osnovne škole u prirodoslovnom i matematičkom području" (SURFPRIMA) (IP-2018-01-8363) istraživači i učitelji osmišljavali su i iskušavali model stručnog usavršavanja učitelja matematike. U toj fazi projekta učitelji su sudjelovali u praktičnim radionicama o kvalitetnoj nastavi matematike, koje su isprva održavane kontaktno, a nakon nastupa pandemije bolesti Covid-19 i online. Istraživači su snimali nastavu svih učitelja uključenih u istraživanje, o kojoj se potom raspravljalo na online zajednicama učenja ostvarenima putem aplikacije Zoom te na forumu sustava Moodle. U tom stručnom usavršavanju sudjelovala je i učiteljica Magdalena Mikulić iz Osnovne škole "Ivan Meštrović" Vrpolje. Magdalena je kao cilj svog stručnog usavršavanja odredila diferencirati nastavu matematike. Stoga je aktivno promišljala o svojem poučavanju i učenju učenika te samostalno i u suradnji s kolegama dolazila do ideja kako inovirati svoju nastavu. U članku će se teorijski pojasniti pojam kvalitetne nastave matematike te diferencijacije poučavanja kao jednog od njezinih elemenata. Potom će se prikazati Magdalenine smjernice za uvođenje diferencijacije u nastavu matematike na temelju učeničkog projekta.

diferencirana nastava matematike ; učenički projekt ; stručno usavršavanje učitelja

nije evidentirano

engleski

Student-led project: a means to provide differentiated mathematics teaching

nije evidentirano

differentiated mathematics teaching ; student-led project ; teacher professional development

nije evidentirano

Podaci o izdanju

24 (116)

2022.

3-12

objavljeno

1332-0327

1848-9869

Povezanost rada

Interdisciplinarne društvene znanosti, Pedagogija