Logičko mišljenje u početnoj nastavi matematike (CROSBI ID 454076)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Bušković, Elena
Perkov, Tin
hrvatski
Logičko mišljenje u početnoj nastavi matematike
Kurikulum za nastavni predmet Matematike donesen 2019. godine temeljni je dokument za izvođenje nastave Matematike u osnovnim i srednjim školama. Za razvijanje matematičkih kompetencija bitne su domene i matematički procesi koji se neprestano isprepliću i nadopunjuju, a navedeni su u Kurikulumu. Matematički procesi uključuju proces Logičko mišljenje, argumentiranje i zaključivanje, koji je polazište za ovaj rad. Aspekti logičkog mišljenja (metode razvijanja mišljenja i istraživanja) koji se spominju u ovom procesu su generalizacija i specijalizacija, indukcija i dedukcija, analiza i sinteza, konkretizacija i apstrakcija te analogija. Cilj ovoga rada bio je analizirati u kojoj mjeri i na koji način se aspekti logičkog mišljenja koriste u udžbenicima za niže razrede osnovne škole. Analizom je utvrđeno da se svi spomenuti aspekti koriste u analiziranim udžbenicima, no na različite načine. Udžbenici bi trebali služiti samo kao pomoć, a učitelji su ti koji bi pri planiranju nastave trebali svakodnevno koristiti metode razvijanja mišljenja i istraživanja u svojoj nastavi.
logičko mišljenje ; metodika nastave matematike ; kurikulum ; matematički udžbenici
nije evidentirano
engleski
Logical thinking in early mathematics education
nije evidentirano
logical thinking ; research in mathematics education ; curriculum ; mathematics textbooks
nije evidentirano
Podaci o izdanju
36
04.07.2022.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Zagreb
Zagreb