Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Istraživanje razloga za praćenjem sportaša na društvenim mrežama (CROSBI ID 726199)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Mandić, Miroslav ; Gregurec, Iva ; Jurić, Vedrana Istraživanje razloga za praćenjem sportaša na društvenim mrežama // Book of Papers - 7th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2022) / Gregurec, Iva ; Keglević Kozjak, Suzana ; Hrustek, Larisa et al. (ur.). Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2022. str. 191-201

Podaci o odgovornosti

Mandić, Miroslav ; Gregurec, Iva ; Jurić, Vedrana

hrvatski

Istraživanje razloga za praćenjem sportaša na društvenim mrežama

Znatnim napretkom digitalnih tehnologije, odnosno sveprisutnih društvenih mreža raste i interes različitih industrija koje upravo ovaj medij koriste za komunikaciju i dijeljenje sadržaja sa svojim korisnicima. Osim društvenih mreža bez kojih je u današnje vrijeme teško zamisliti dan, sastavni dio života svakog pojedinca jest i sport, koji je kod nekih jače, a kod nekih slabije izražen. Stoga ovaj rad spaja te dvije strane, sport, kroz razvoj sportskog marketinga, i društvene mreže kao medij pomoću kojeg se on može provoditi. Rad pruža kratki teorijski pregled kreiran na temelju sekundarnih izvora podataka, te uvid u provedeno kvantitativno opisno istraživanje pomoću anketnog upitnika kreiranog u svrhu prikupljanja primarnih podataka. Problem istraživanja bio je otkriti motive korisnika za praćenjem sportaša na društvenim mrežama. Pritom je osnovni cilj provedenog istraživanja bio utvrditi razloge zbog kojih individualci koriste određenu društvenu mrežu kao medij putem kojega prate svoje omiljene sportaše.

motivacija ; sportski marketing ; digitalne tehnologije ; digitalni marketing ; društvene mreže

nije evidentirano

engleski

Investigation of Reasons for following Athletes on Social Networks

nije evidentirano

Motivation ; sports marketing ; digital technologies ; digital marketing, social networks

nije evidentirano

Podaci o prilogu

191-201.

2022.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Book of Papers - 7th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2022)

Gregurec, Iva ; Keglević Kozjak, Suzana ; Hrustek, Larisa ; Cvetko, Ladislav

Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA)

2459-7953

Podaci o skupu

7th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2022)

predavanje

21.10.2022-21.10.2022

Varaždin, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija