Frazemi u clickbaitovima na poljskim i ruskim mrežnim portalima (CROSBI ID 454015)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Džeko, Anja
Hrnjak, Anita ; Vidović Bolt, Ivana
hrvatski
Frazemi u clickbaitovima na poljskim i ruskim mrežnim portalima
U radu se analizira upoteba frazema u clickbaitovima na odabranim ruskim i poljskim mrežnim portalima. Cilj analize bio je pokazati način upotrebe frazema u senzacionalističkim novinskim naslovima, kao i njihovu ulogu i utjecaj u istome. Za potebe istraživanja izrađen je korpus ruskih i poljskih clickbaitova te u njima upotrijebljenih frazema. U teorijskome dijelu rada istaknuta su razmišljanja značajnih hrvatskih, ruskih i poljskih frazeologa, stilističara i drugih filologa te je na temelju toga provedena analiza podataka iz navedenoga korpusa. Istraživanje je, radi bolje preglednosti, najprije napravljeno na podacima iz poljskoga korpusa, zatim iz ruskoga korpusa, a nakon toga napravljena je njihova usporedba. Analiza je pokazala razlike i sličnosti u upotrebi frazema na poljskim mrežnim portalima u odnosu na ruske. Iznesena je i pretpostavka o uzrocima razlika među podacima koja se temelji na provedbi i poštivanju Zakona o informacijama, informacijskoj tehnologiji i o zaštiti informacija kojemu su podvrgnuti ruski mediji.
frazemi, clickbait, jezik medija, transformacija, korpus
nije evidentirano
engleski
Idioms in clickbaits on Polish and Russian web portals
nije evidentirano
idioms, clickbait, media language, transformation, corpus
nije evidentirano
Podaci o izdanju
85
07.07.2022.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb