Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Primjena virtualne i proširene stvarnosti u turizmu: stanje i perspektive (CROSBI ID 726053)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Križman Pavlović, Danijela ; Kirac, Antonio Primjena virtualne i proširene stvarnosti u turizmu: stanje i perspektive // 7th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2022), Book of Papers / Gregurec, Iva (ur.). Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2022. str. 175-190

Podaci o odgovornosti

Križman Pavlović, Danijela ; Kirac, Antonio

hrvatski

Primjena virtualne i proširene stvarnosti u turizmu: stanje i perspektive

Predmet istraživanja ovoga rada su virtualna stvarnost (VR) i proširena stvarnost (AR) - sektori informacijsko komunikacijske tehnologije (ICT) koji svoju primjenu nalaze u različitim područjima života, pa tako i turizma. Ove su tehnologije popularizirane prije dvadesetak godina i od tada se značajno razvijaju. Kreiraju uranjajuće iskustvo i povećavaju zadovoljstvo turista cjelokupnom ponudom. WTTC navodi da su zdravlje, održivi razvoj, sigurnost i tehnologija stupovi budućeg razvoja turizma. Shodno tome, autori su u radu postavili tri cilja. Prvi se cilj odnosio na istraživanje, analiziranje i sistematiziranje dosadašnjih spoznaja o primjeni VR i AR tehnologije u turizmu te utvrđivanja trendova budućeg razvoja virtualne tehnologije i virtualnog turizma. Drugi je cilj bio istražiti primjenu VR i AR tehnologije u predstavljanju inozemnih i domaćih turističkih destinacija na tržištu. Treći cilj bio je utvrdili razinu informiranosti i stav hrvatskog stanovništva o primjeni VR i AR tehnologije u turizmu. Da bi ostvarili prvi cilj autori su prikupili relevantnu znanstvenu i stručnu literature koja obrađuje područje VR i AR tehnologije i njenu primjenu u turizmu. Analizom sadržaja mrežnih stranica deset najboljih turističkih destinacija u svijetu, zatim Hrvatske i 21 regionalne turističke destinacije u Hrvatskoj realiziran je drugi cilj rada. Za potrebe ostvarenja trećeg cilja autori su proveli ispitivanje hrvatskog stanovništva pomoću anketnog upitnika. Rezultati istraživanja doprinose razvoju teorije i prakse u području marketinga i menadžmenta turističke destinacije.

virtualna stvarnost (VR), proširena stvarnost (AR), turistička destinacija, virtualni turizam, marketing, svijet i Hrvatska

nije evidentirano

engleski

Application of virtual and augmented reality in tourism: state and perspectives

nije evidentirano

virtual reality (VR), augmented reality (AR), tourist destination, virtual tourism, marketing, the world and Croatia

nije evidentirano

Podaci o prilogu

175-190.

2022.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

7th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2022), Book of Papers

Gregurec, Iva

Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA)

2459-7953

Podaci o skupu

7th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2022)

predavanje

21.10.2022-21.10.2022

Varaždin, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice