Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj poremećaja u globalnim i gospodarskim procesima na ponašanje potrošača (CROSBI ID 725871)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Novak, Ema ; Hrustek, Larisa ; Kutnjak, Ana Utjecaj poremećaja u globalnim i gospodarskim procesima na ponašanje potrošača // Book of Papers, 7th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2022) / Gregurec, Iva ; Keglević Kozjak, Suzana ; Hrustek, Larisa et al. (ur.). Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2022. str. 151-161

Podaci o odgovornosti

Novak, Ema ; Hrustek, Larisa ; Kutnjak, Ana

hrvatski

Utjecaj poremećaja u globalnim i gospodarskim procesima na ponašanje potrošača

Ponašanje potrošača u suvremenoj trgovini uvjetovano je brojnim općim, psihološkim, socijalnim, marketinškim i drugim čimbenicima. Obitelj, interesne skupine, društvo, kultura, osobni ukus, kao i financijska moć samih potrošača uvelike oblikuju njihove preferencije prema kupnji određenih proizvoda i usluga. No, razmišljanje potrošača značajno se mijenja uslijed naglih i neizvjesnih svjetskih promjena kojima se, u posljednje tri godine, suočava, ponajprije, Europa, a samim time i Republika Hrvatska. Pandemija Covid-19, čije se posljedice na sve aspekte ljudskog života osjećaju još i danas, izbijanje rata u Ukrajini, koji postavlja nova pravila vanjskotrgovinske politike te ulazak Republike Hrvatske u schengenski prostor i uvođenje nove službene valute, samo su neki od poremećaja koji utječu na ponašanje potrošača, njihove strahove, želje i potrebe. Cilj ovog rada je prikazati kako novije svjetske krize formiraju ponašanje potrošača i u kolikoj mjeri ga mijenjaju. Kroz detaljan pregled dostupne literature obrađena su tri značajna poremećaja - pandemija Covid-19, rat u Ukrajini i uvođenje nove službene valute u europske zemlje te je postavljen temelj za buduće, empirijsko, istraživanje.

ponašanje potrošača ; poremećaji ; Covid-19 ; rat u Ukrajini ; euro

nije evidentirano

engleski

The influence of disruptions in global and economic processes on consumer behavior

nije evidentirano

consumer behavior ; disruptions ; Covid-19 ; war in Ukraine ; euro

nije evidentirano

Podaci o prilogu

151-161.

2022.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Book of Papers, 7th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2022)

Gregurec, Iva ; Keglević Kozjak, Suzana ; Hrustek, Larisa ; Cvetko, Ladislav

Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA)

2459-7953

Podaci o skupu

7th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2022)

predavanje

21.10.2022-21.10.2022

Varaždin, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti

Poveznice