Online podrška učenicima s teškoćama u razvoju za vrijeme pandemije COVID-19 (CROSBI ID 725805)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Perić Bralo, Magdalena ; Franjičić, Anđelka ; Fulgosi Masnjak, Rea
hrvatski
Online podrška učenicima s teškoćama u razvoju za vrijeme pandemije COVID-19
Pandemija virusa COVID-19 sve nas je natjerala na novi način rada i organizacije. Svi su se stručnjaci, zajedno s učenicima (s teškoćama i bez teškoća u razvoju) i njihovim roditeljima, našli u nezavidnoj situaciji i još se uvijek u njoj nalaze. Upravo se u tome razdoblju istaknula važnost suradnje između roditelja i stručnjaka jer se nastava odvijala na daljinu te su roditelji uz superviziju stručnjaka pružali podršku vlastitomu djetetu. Ciljevi istraživanja bili su dobiti uvid u online podršku koju su dobivali učenici s teškoćama u razvoju za vrijeme pandemije COVID-19 i utvrditi zadovoljstvo online podrškom iz perspektive stručnjaka i roditelja. U istraživanju su sudjelovali roditelji djece s teškoćama u razvoju koja pohađaju redovne i posebne osnovne škole (N = 23) i stručnjaci koji rade s djecom s teškoćama u razvoju (N = 34). Za potrebe ovoga istraživanja kreirana su dva anketna upitnika, a samo istraživanje provedeno je online. Za interpretaciju rezultata korištene su metode univarijantne i bivarijantne statistike (Pearsonov x2 test, Fisherov egzaktni test). Dobiveni rezultati ne pokazuju razlike u podršci koju su dobivali učenici s teškoćama u razvoju s obzirom na vrstu ustanove koju su pohađali. Ona se u objema školama pružala na razne načine i uz razne online platforme. Nisu utvrđene statistički značajne razlike u zadovoljstvu online podrškom roditelja i stručnjaka ni razlike u zadovoljstvu pruženom online podrškom između stručnjaka s obzirom na vrstu ustanove u kojoj rade. Istraživanjem nije utvrđena ni statistički značajna razlika u zadovoljstvu primljenom online podrškom među roditeljima s obzirom na vrstu usta- nove koju pohađaju njihova djeca.
učenici s teškoćama u razvoju, pandemija virusa COVID-19, redovne škole, škole za djecu s teškoćama u razvoju, odgojno-obrazovni djelatnici, roditelji djece s teškoćama u razvoju, suradnja s roditeljima
nije evidentirano
engleski
Online support for pupils with disabilities during the COVID-19 pandemic
nije evidentirano
pupils with disabilities, COVID-19 virus pandemic, regular schools, schools for children with disabilities, educatonal professionals, parents of children with disabilities, cooperation with parents
nije evidentirano
Podaci o prilogu
395-412.
2022.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
DIJETE U FOKUSU-MULTIDISCIPLINARNI PRISTUP
Begić, A. ; Krišto, I.
Mostar: Sveučilište u Mostaru PRESSUM
978-9958-16-223-7
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096