Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Online podrška učenicima s teškoćama u razvoju za vrijeme pandemije COVID-19 (CROSBI ID 725805)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Perić Bralo, Magdalena ; Franjičić, Anđelka ; Fulgosi Masnjak, Rea Online podrška učenicima s teškoćama u razvoju za vrijeme pandemije COVID-19 // DIJETE U FOKUSU-MULTIDISCIPLINARNI PRISTUP / Begić, A. ; Krišto, I. (ur.). Mostar: Sveučilište u Mostaru PRESSUM, 2022. str. 395-412

Podaci o odgovornosti

Perić Bralo, Magdalena ; Franjičić, Anđelka ; Fulgosi Masnjak, Rea

hrvatski

Online podrška učenicima s teškoćama u razvoju za vrijeme pandemije COVID-19

Pandemija virusa COVID-19 sve nas je natjerala na novi način rada i organizacije. Svi su se stručnjaci, zajedno s učenicima (s teškoćama i bez teškoća u razvoju) i njihovim roditeljima, našli u nezavidnoj situaciji i još se uvijek u njoj nalaze. Upravo se u tome razdoblju istaknula važnost suradnje između roditelja i stručnjaka jer se nastava odvijala na daljinu te su roditelji uz superviziju stručnjaka pružali podršku vlastitomu djetetu. Ciljevi istraživanja bili su dobiti uvid u online podršku koju su dobivali učenici s teškoćama u razvoju za vrijeme pandemije COVID-19 i utvrditi zadovoljstvo online podrškom iz perspektive stručnjaka i roditelja. U istraživanju su sudjelovali roditelji djece s teškoćama u razvoju koja pohađaju redovne i posebne osnovne škole (N = 23) i stručnjaci koji rade s djecom s teškoćama u razvoju (N = 34). Za potrebe ovoga istraživanja kreirana su dva anketna upitnika, a samo istraživanje provedeno je online. Za interpretaciju rezultata korištene su metode univarijantne i bivarijantne statistike (Pearsonov x2 test, Fisherov egzaktni test). Dobiveni rezultati ne pokazuju razlike u podršci koju su dobivali učenici s teškoćama u razvoju s obzirom na vrstu ustanove koju su pohađali. Ona se u objema školama pružala na razne načine i uz razne online platforme. Nisu utvrđene statistički značajne razlike u zadovoljstvu online podrškom roditelja i stručnjaka ni razlike u zadovoljstvu pruženom online podrškom između stručnjaka s obzirom na vrstu ustanove u kojoj rade. Istraživanjem nije utvrđena ni statistički značajna razlika u zadovoljstvu primljenom online podrškom među roditeljima s obzirom na vrstu usta- nove koju pohađaju njihova djeca.

učenici s teškoćama u razvoju, pandemija virusa COVID-19, redovne škole, škole za djecu s teškoćama u razvoju, odgojno-obrazovni djelatnici, roditelji djece s teškoćama u razvoju, suradnja s roditeljima

nije evidentirano

engleski

Online support for pupils with disabilities during the COVID-19 pandemic

nije evidentirano

pupils with disabilities, COVID-19 virus pandemic, regular schools, schools for children with disabilities, educatonal professionals, parents of children with disabilities, cooperation with parents

nije evidentirano

Podaci o prilogu

395-412.

2022.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

DIJETE U FOKUSU-MULTIDISCIPLINARNI PRISTUP

Begić, A. ; Krišto, I.

Mostar: Sveučilište u Mostaru PRESSUM

978-9958-16-223-7

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti