Etičke poruke i metodička obrada romana Galeb Johnatan Livingston Richarda Bacha kao djela za cjelovito čitanje u osnovnoj školi (CROSBI ID 725760)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Dilica, Kristina ; Kelam, Ivica
hrvatski
Etičke poruke i metodička obrada romana Galeb Johnatan Livingston Richarda Bacha kao djela za cjelovito čitanje u osnovnoj školi
S alegorijom kao stilskom figurom učenici se susreću u višim razredima osnovne škole. Alegorijska djela prenose snažne poruke i misli koje mogu biti kvalitetan alat za formiranje učenikovih stavova, misli te osobnosti uopće utoliko ukoliko se tim alatom kvalitetno rukuje. Djela za cjelovito čitanje, kvalitetno metodički pripremljena i razrađena, up-ravo su takav alat, koji učitelji Hrvatskoga jezika imaju na raspolaganju. Jedno od takvih djela svakako je roman Galeb Johnatan Livingston. Pa iako je nezaobilazan na popisima djela za cjelovito čitanje, neki ga učitelji svejedno zaobilaze i time zakidaju učenike za razvoj kritičkog promišljanja i analizu poruka koje nam ovaj književni klasik prenosi, a to su poruke o slobodi i individualnosti unutar zadanih okvira i sustava. Ovaj rad prikazuje metodičke smjernice za obradu navedenog djela za cjelovito čitanje, ali i učeničku perspektivu nekih poruka koje roman želi uklesati u mlade ljude na završetku osnovnoškolskog obrazovanja.
Galeb Johnatan Livingston, Richard Bach, etika
nije evidentirano
engleski
Ethical Messages and Methodological Processing of the Johnatan Livingston Seagull Novel by Richard Bach as a Work for Complete Reading in Primary Schools
nije evidentirano
Seagull Johnatan Livingston Richard Bach, ethics
nije evidentirano
Podaci o prilogu
67-68.
2022.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
4. Dani kulturne animaliSTike Galeb nije tica - knjiga sažetaka
Guć, Josip
Split: Hrvatsko bioetičko društvo
978-953-8393-03-7
Podaci o skupu
4. Dani kulturne animaliSTike. Galeb nije tica
predavanje
01.01.2022-01.01.2022
Split, Hrvatska