Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Stručno usavršavanje učitelja temeljeno na videozapisima nastave (CROSBI ID 725629)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Filipov, Mia Stručno usavršavanje učitelja temeljeno na videozapisima nastave // Kultura suvremene škole. Zbornik radova Prvog znanstvenog kolokvija Poslijediplomskoga sveučilišnog studija Pedagogija i kultura suvremene škole / Sablić, Marija ; Žižanović, Senka ; Mirosavljević, Ana (ur.). Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022. str. 77-91

Podaci o odgovornosti

Filipov, Mia

hrvatski

Stručno usavršavanje učitelja temeljeno na videozapisima nastave

Stručno usavršavanje profesionalno je pravo i obaveza svih učitelja. Kako bi bilo učinkovito, važno je da učenje učitelja u okviru stručnog usavršavanja počiva na teorijama učenja učiteljai učenika, da uključuje prilike za aktivno i suradničko učenje učitelja te materijale za učenjeučitelja i učenika, da je kvalitetno vođeno te da polazi od analize nastavne prakse određenogapredmeta. Sustavnu analizu nastave, odnosno analizu strategija učenja i poučavanja, razrednogozračja, učiteljeva upravljanja nastavnim procesom ili učeničke aktivnosti, pospješuje primjenavideozapisa nastave. Analizom videozapisa može se pospješiti refleksija učitelja o vlastitojnastavi te doprinijeti razvoju mogućnosti primijeniti novostečeno znanje prilikom planiranjanastave. Ovim se radom želi naglasiti različite mogućnosti primjene videozapisa nastave ustručnom usavršavanju učitelja s ciljem izgradnje njihovih nastavničkih umijeća. Takvo učenjeuglavnom nije zastupljeno u uobičajenom profesionalnom učenju učitelja u Hrvatskoj, stoga seovim radom želi istaknuti nove perspektive u cjeloživotnom obrazovanju učitelja.

analiza nastave ; stručno usavršavanje učitelja ; učenje učitelja ; videozapisi nastave ; zajednice prakse

nije evidentirano

engleski

Video-based teacher professional development

nije evidentirano

analysis of teaching ; communities of practice ; teacher learning ; teacher professional development ; videos of teaching

nije evidentirano

Podaci o prilogu

77-91.

2022.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Kultura suvremene škole. Zbornik radova Prvog znanstvenog kolokvija Poslijediplomskoga sveučilišnog studija Pedagogija i kultura suvremene škole

Sablić, Marija ; Žižanović, Senka ; Mirosavljević, Ana

Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

978-953-314-165-7

Podaci o skupu

1. znanstveni kolokvij Poslijediplomskoga sveučilišnog studija Pedagogija i kultura suvremene škole = 1st academic colloquium of the postgraduate university study programme Pedagogy and Contemporary School Culture

predavanje

04.06.2022-05.06.2022

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija