Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Glazba kao medij u radu s djecom s govornim poteškoćama u primarnom obrazovanju (CROSBI ID 453634)

Ocjenski rad | diplomski rad

Šmit, Stela Glazba kao medij u radu s djecom s govornim poteškoćama u primarnom obrazovanju / Jurkić Sviben, Tamara (mentor); Mičija Palić, Martina (neposredni voditelj). Zagreb, Učiteljski fakultet, Zagreb, . 2022

Podaci o odgovornosti

Šmit, Stela

Jurkić Sviben, Tamara

Mičija Palić, Martina

hrvatski

Glazba kao medij u radu s djecom s govornim poteškoćama u primarnom obrazovanju

Tema ovog rada je glazba kao medij u radu s djecom s govornim poteškoćama u primarnom obrazovanju. Učenici s govorno-jezičnim teškoćama uključeni su u redovne ili prilagođene programe nastave u redovnim osnovnim školama.. Kako bi integracija i inkluzija učenika s govorno-jezičnim teškoćama bila što uspješnija, od učitelja se očekuje kompetentnost, stručnost i profesionalnost. Uporaba glazbe kao medija u redovnoj nastavi, rehabilitaciji ili terapiji, može pozitivno utjecati na osobu. Glazba i govor imaju zajedničke karakteristike i vrednote. „Različitim sastavnicama glazbe bave se različita neuronska područja – mozak se u obradi glazbe koristi funkcionalnom segregacijom i pokreće sustav detektora značajki čija je zadaća analiza određenih elemenata glazbenih signala kao što su visina, tona, tempo, boja tona i tako dalje“ (Levitin, 2006, str. 88). Za kvalitetan napredak učenika izuzetno je važna suradnja učitelja, roditelja i stručne službe, a dodatnom edukacijom učitelj može postati glazbeni terapeut te tako aktivno sudjelovati u prepoznavanju, upućivanju na rehabilitaciju i samoj rehabilitaciji djeteta s govornim teškoćama.

glazba kao medij, uloga glazbe u primarnom obrazovanju, glazbena terapija u razrednoj nastavi, govorni poremećaji, govor, verbotonalna metoda, inkluzija

nije evidentirano

engleski

Music as a medium in working with children with speech difficulties in primary education

nije evidentirano

music as media, the role of music in primary education, musical therapy in classroom teaching, speech, speech disorders, verbotonal method, inclusion

nije evidentirano

Podaci o izdanju

73

16.09.2022.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Glazbena umjetnost, Interdisciplinarne humanističke znanosti, Obrazovne znanosti, Pedagogija