Glazba kao medij u radu s djecom s govornim poteškoćama u primarnom obrazovanju (CROSBI ID 453634)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Šmit, Stela
Jurkić Sviben, Tamara
Mičija Palić, Martina
hrvatski
Glazba kao medij u radu s djecom s govornim poteškoćama u primarnom obrazovanju
Tema ovog rada je glazba kao medij u radu s djecom s govornim poteškoćama u primarnom obrazovanju. Učenici s govorno-jezičnim teškoćama uključeni su u redovne ili prilagođene programe nastave u redovnim osnovnim školama.. Kako bi integracija i inkluzija učenika s govorno-jezičnim teškoćama bila što uspješnija, od učitelja se očekuje kompetentnost, stručnost i profesionalnost. Uporaba glazbe kao medija u redovnoj nastavi, rehabilitaciji ili terapiji, može pozitivno utjecati na osobu. Glazba i govor imaju zajedničke karakteristike i vrednote. „Različitim sastavnicama glazbe bave se različita neuronska područja – mozak se u obradi glazbe koristi funkcionalnom segregacijom i pokreće sustav detektora značajki čija je zadaća analiza određenih elemenata glazbenih signala kao što su visina, tona, tempo, boja tona i tako dalje“ (Levitin, 2006, str. 88). Za kvalitetan napredak učenika izuzetno je važna suradnja učitelja, roditelja i stručne službe, a dodatnom edukacijom učitelj može postati glazbeni terapeut te tako aktivno sudjelovati u prepoznavanju, upućivanju na rehabilitaciju i samoj rehabilitaciji djeteta s govornim teškoćama.
glazba kao medij, uloga glazbe u primarnom obrazovanju, glazbena terapija u razrednoj nastavi, govorni poremećaji, govor, verbotonalna metoda, inkluzija
nije evidentirano
engleski
Music as a medium in working with children with speech difficulties in primary education
nije evidentirano
music as media, the role of music in primary education, musical therapy in classroom teaching, speech, speech disorders, verbotonal method, inclusion
nije evidentirano
Podaci o izdanju
73
16.09.2022.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Zagreb
Zagreb